کد خبر : 2025084 | 10 خرداد 1403 ساعت 06:57 | 29.8K بازدید | 13 دیدگاه

ستاره پرتغالی: هنوز ممکن است به بایرن بروم!

ژوائو پالینیا، ستاره فولام، می‌گوید همچنان ممکن است به بایرن مونیخ برود.

ستاره پرتغالی: هنوز ممکن است به بایرن بروم!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات نقل و انتقالاتی سال گذشته، علاقه بایرن مونیخ به جذب ژوائو پالینیا، ستاره پرتغالی فولام بود که از آن به‌عنوان انتقالی قریب‌الوقوع یاد می‌شد اما همه چیز در مرحله پایانی منتفی شد.

در حالی‌که انتظار می‌رفت بایرن در ژانویه هم به سراغ این بازیکن برود، اما آنها به دلیل مشکلات و محدودیت‌های مالی ترجیح دادند تا تابستان صبر کنند و سپس اهداف‌شان را جذب کنند.

با این حال با اخراج توماس توخل که یکی از علاقه‌مندان جدی این ستاره پرتغالی بود، همه چیز را نامشخص کرده و ممکن است در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بایرن به سمت این بازیکن نرود.

2028114

هر چند او خود معتقد است که گزینه بایرن و حتی تیم‌های بزرگ دیگر همچنان روی میز است. او در مصاحبه‌ای در مورد اینکه بایرن مونیخ از جذب او پشیمان شده یا خیر، گفت: «نمی‌دانم در بایرن به روی من بسته است یا نه، همه چیز در فوتبال بسیار نامشخص است. نمی‌توانم بگویم در بسته یا باز است اما به‌نظرم همچنان هر انتقالی از جمله به بایرن ممکن است.

فعلا من می‌خواهم بیشتر روی مسابقات یورو تمرکز کنم، زیرا هدف این است که در این مسابقات به خوبی ظاهر شوم و بعد همه چیز مشخص خواهد شد.

مردم از قبل من را می‌شناسند. این واقعیت که من در لیگ برتر هستم به این معنی است که من در یک ویترین مغازه بسیار بزرگ هستم، احتمالاً بزرگترین ویترین. یورو همچنین ویترینی است که همه در سراسر جهان آن را می‌بینند.»

دیدگاه‌ها