کد خبر : 2025076 | 09 خرداد 1403 ساعت 22:52 | 32.7K بازدید | 74 دیدگاه

بلینگام: توپ طلا برای بازیکنان تو چشم است،‌ نه من!

جود بلینگام احساس می‌کند در رقابت برای کسب توپ طلا در موضع ضعف قرار دارد، اما از هم‌تیمی خود در رئال مادرید، وینیسیوس جونیور حمایت کرده است.

بلینگام: توپ طلا برای بازیکنان تو چشم است،‌ نه من!

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل عملکرد فوق‌العاده بلینگام در اولین فصل حضورش در رئال مادرید پس از پیوستن از بوروسیا دورتموند، از او به عنوان یکی از مدعیان کسب این جایزه که به بهترین بازیکن سال دنیا تعلق می‌گیرد، یاد می‌شود. با این حال، این بازیکن 20 ساله چندان به بردن یا نبردن این جایزه اهمیت نمی‌دهد و اگر این جایزه به هم‌تیمی‌اش برسد، به همان اندازه خوشحال خواهد شد.

او به تله‌دپورته گفت: «من واقعاً خیلی درگیر آن نیستم. همیشه احساس می‌کردم که توپ طلا و آن جوایز برای مهاجمان و وینگرها، بازیکنان تکنیکی و تو چشم است. می‌دانم که می‌توانم تماشاگران را سرگرم کنم، اما هیچکس نمی‌تواند این کار را مثل وینی انجام دهد. قبلاً هم گفته‌ام که وقتی او در بهترین فرم خود است، بهترین بازیکن دنیاست. می‌دانم او هم دوست دارد همین را در مورد من بگوید و این رابطه‌ای است که ما داریم. لزومی ندارد همیشه با هم‌تیمی‌هایتان دوست باشید، اما قطعا به تیم کمک می‌کند که خارج از زمین هم صمیمی باشید و بعد از این صمیمیت در زمین هم خودش را نشان می‌دهد. ما درک خوبی از حرکات یکدیگر داریم و اگر او برنده شود، به همان اندازه احساس غرور خواهم کرد که انگار خودم برنده شده‌ام، چون می‌دانم که در موفقیت او نقش داشته‌ام.»

2019365

بلینگام در به ثمر رساندن ۲۵ گل نقش مستقیم داشت (۱۹ گل زد و ۶ پاس گل داد) تا به رئال مادرید برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا در این فصل کمک کند. او همچنین با زدن ۴ گل و دادن ۴ پاس گل دیگر، تیم کارلو آنچلوتی را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند. هم‌تیمی برزیلی او نیز نقش مهمی ایفا کرد و در هر دو رقابت ۲۰ گل به ثمر رساند و ۹ پاس گل نیز داد.

این زوج رئالی امیدوارند که بتوانند با درخشش خود، کهکشانی‌ها را در این هفته به قهرمانی اروپا برسانند. آن‌ها قرار است شنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم سابق بلینگام، دورتموند بروند. پیروزی در این دیدار باعث می‌شود رئال مادرید برای پانزدهمین بار قهرمان اروپا شود.

دیدگاه‌ها