کد خبر : 2025054 | 10 خرداد 1403 ساعت 03:30 | 23.1K بازدید | 16 دیدگاه

کاپیتان سیتی: هنوز هم به خودم شک می‌کنم

کایل واکر، مدافع منچسترسیتی، می‌گوید از کودکی در فوتبال یک بازیکن تاثیرگذار بوده اما گاهی اوقات فکر می‌کند هنوز جای پیشرفت دارد.

کاپیتان سیتی: هنوز هم به خودم شک می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر بیش از 80 بازی ملی در انگلیس دارد، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و به عنوان کاپیتان منچسترسیتی قهرمانی لیگ برتر را هم جشن گرفته اما مدعی است که همچنان می‌تواند به عنوان یک بازیکن پیشرفت کند.

مدافع انگلیسی در اولین قسمت از "تو هرگز نمی‌توانی کایل واکر را شکست دهی"، یک پادکست جدید در بی‌بی‌سی ساندز صحبت‌های جالبی را مطرح کرد.

2028048

این بازیکن 34 ساله گفت که او بازیکن با اعتماد به نفسی نبوده و ادامه داد: "من همیشه مجبور بوده‌ام برای هر چیزی که داشته‌ام بجنگم، کسی چیزی به من نداده است. در سنین پایین‌تر یعنی از 9 تا 14 سالگی، احتمالاً بهترین بازیکن تیم بودم.

مدتی طول کشید تا رشد کنم، بعد از من همه شروع به رشد کردند، من جلوتر از همه بودم و همه سریع می‌خواستند به جایی که من رسیده‌ام، برسند. حتی در حال حاضر، من به خودم شک دارم. آنچه به دست آوردم فوق‌العاده است، اما هنوز فکر می‌کنم می‌توانم بهتر باشم و بیشتر پیشرفت کنم."

2012610

واکر در پاسخ به این سوال که چه زمانی ممکن است او به خودش شک کند، گفت: "وقتی در زمین بازی هستید و سوت زده می‌شود، دیگر از بین می‌رود. استرس شما از بین رفته و شما فقط باید بازی کنید. در زندگی اگر دچار مشکل می‌شوید، به سمت راست و چپ خود و به همسرتان نگاه می‌کنید تا به شما کمک کند و از یک موقعیت سخت خلاص شوید.

اما شما در زمین به چند مدافع کناری نگاه می‌کنید، به‌خصوص در انگلیس که من با آن‌ها بازی کرده‌ام، فکر می‌کنم ژوائو کانسلو از نظر فنی احتمالاً بهترین بازیکنی است که من به عنوان یک مدافع کناری دیده‌ام. مثلا بعضی اوقات اینطور فکر می‌کنم: "کاش روی برخی چیزها کمی سخت‌تر کار می‌کردم." اما ممکن است همان زمان برخی به بازی من نگاه کنند و بگویند: "کاش سرعت یا قدرت او را داشتم."

دیدگاه‌ها