کد خبر : 2025026 | 09 خرداد 1403 ساعت 19:44 | 23.2K بازدید | 25 دیدگاه

بازی را به‌هم ریخت

جیمی جامپ مدافع آخر استقلال در لحظات حساس!

درست در لحظاتی که گل‌گهر در آستانه باز کردن دروازه استقلال بود، یک جیمی جامپ وارد زمین شد.

جیمی جامپ مدافع آخر استقلال در لحظات حساس!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال موفق شد با یک گل از سد گل‌گهر سیرجان عبور کند ولی پیروزی پرسپولیس در قزوین، باعث شد تا شاگردان نکونام در راه بازگشت به صدر جدول ناکام باشند.

در همان دقایق ابتدایی دیدار روز گذشته استقلال و گل‌گهر بود که اتفاق عجیبی درون زمین رخ داد. در دقیقه هشتم مسابقه، شوت خطرناک و راه دور ابوالفضل رزاق‌پور با واکنش دیدنی سیدحسین حسینی همراه شد که سنگربان آبی‌ها در ادامه به تیرک دروازه برخورد کرد و برای لحظاتی روی زمین افتاد.

روی این شوت بود که اتفاق عجیبی رخ داد. یکی از هواداران استقلال که برای دیدار با کاپیتان محبوب تیمش وارد زمین شده بود، درست در همان لحظه که رزاق‌پور برای زدن شوت دورخیز کرده بود، کنار دروازه حسینی ایستاده بود و دو مأمور امنیتی نیز به دنبال این هوادار بودند.

2028006
2028007
2028005

جیمی جامپ استقلالی ابتدا قصد داشت از کنار تیر یک به دیدن حسینی برود اما با دیدن موقعیت حمله گل‌گهر، مسیرش را عوض کرد و با دور زدن از پشت دروازه و بغل همان تیرکی که کاپیتان استقلال با آن برخورد کرد، وارد دروازه شد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که پس از دفع حسینی روی شوت رزاق‌پور، توپ به بازیکنان گل‌گهر رسیده بود و آنها در تلاش برای تدارک یک حمله دیگر بودند اما در همان لحظات، جیمی جامپ به همراه مأمورین انتظامی استادیوم آزادی درون دروازه استقلال حضور داشتند.

این جیمی جامپ هر چند که موفق شد حسینی را در آغوش بکشد اما بدترین زمان ممکن را برای ورود به زمین آغاز کرد و در همان لحظه بود که دروازه سیدحسین تهدید شد و او نیز به تیرک دروازه برخورد کرد و دچار مصدومیت شد.

در ادامه نیز حسینی برای لحظاتی روی زمین افتاد و کادرپزشکی برای مداوای او وارد زمین شد و داور مسابقه نیز با دیدن جیمی جامپ و مأمورین درون دروازه استقلال، بازی را متوقف کرد.

2028002
2028003
2028004

عکس‌ها: جواد نادری‌پور

دیدگاه‌ها