کد خبر : 2025018 | 09 خرداد 1403 ساعت 19:23 | 14.5K بازدید | 18 دیدگاه

ستاره تراکتور و خوشحالی با مخاطب خاص! (عکس)

امیرحسین حسین‌زاده نمایش خوبی در دیدار مقابل ملوان داشت.

ستاره تراکتور و خوشحالی با مخاطب خاص! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده یکی از مهمترین خریدهای تابستانی تیم تراکتور بود که در چند پست مختلف برای این تیم به میدان رفت و حالا به نظر می‌رسد شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل دارد.

حسین‌زاده در دیدار دیروز با حضور به موقع در محوطه جریمه و با استفاده از اشتباه پرهام قناد موفق شد دروازه ملوان را باز کند تا تراکتور با گل این مهاجم سرخپوشان تبریزی پیروزی تیمش را هم تثبیت کند.

او بعد از گل هم به سمت دوربین‌ها رفت و خوشحالی خاص خود را نسبت به منتقدانش انجام داد. او البته کاملا از غیبت تماشاگران روی سکوها ناراحت بود و ترجیح می‌داد که در مقابل هوادار پرشور تراکتور این نمایش خوب را ارائه کند.

ستاره تراکتور در فصل جاری 3 گل و یک پاس گل داده و در مجموع جزء بازیکنان موثر تیم تراکتور بوده و در بازی دیروز هم موفق شد علاوه بر گل، نمایش خوبی را هم برای تیمش ارائه کند.

نکته جالب اینکه در بازی قبلی تراکتور در ورزشگاه یادگار حسین‌زاده روی موقعیت تک به تک یک پنالتی هم گرفت اما پنالتی او را رحمان جعفری از دست داد تا تراکتور در نهایت حذف شود.

حالا باید دید امیرحسین که دو فصل دیگر هم تحت قرارداد تراکتور است، برای فصل آینده چه سرنوشتی خواهد داشت و آیا در تراکتور خواهد ماند یا خیر؟

2027991
2027992

عکس‌ها: رضا اصولی

دیدگاه‌ها