کد خبر : 2025002 | 09 خرداد 1403 ساعت 17:16 | 18.5K بازدید | 8 دیدگاه

پاسخ جالب دشان به منتقدان امباپه

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه‌، به انتقادات از کیلیان امباپه می‌خندد و می‌گوید او وضعیت خوبی دارد.

پاسخ جالب دشان به منتقدان امباپه

به گزارش "ورزش سه"، آینده کیلیان امباپه مدت‌هاست که چه برای پاری سن ژرمن و چه تیم ملی فرانسه حواشی زیادی را به دنبال داشته است.

امباپه بالاخره پس از ماه‌ها طی پیامی رسمی تأیید کرد که قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید نمی‌کند و در پایان ماه ژوئن بازیکن آزاد می‌شود.

این ستاره فرانسوی اکنون در اردوی تیم ملی کشورش برای مسابقات یورو حضور دارد و طبق تمامی گزارش‌ها رئال مادرید مقصد بعدی او خواهد بود.

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، امروز در کنفرانس خبری توضیح داد که می‌تواند به امباپه اجازه دهد تا مشکل آینده حرفه‌ای‌ خود را قبل از یورو حل کند، البته به شرطی که تمرکز گروه بازیکنان را مختل نکند.

2027956

دشان امروز در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و اولین سوال از او درمورد آینده امباپه بود. از مربی فرانسه سوال شد که چه زمانی قرارداد امباپه با رئال مادرید به صورت رسمی اعلام می‌شود که او پاسخ داد: "این به من بستگی ندارد. آن‌ها تصمیم خواهند گرفت که چه زمانی آن را رسمی کنند. تا جایی که امکان دارد با تیم ملی و فرانسه سازگار خواهم شد."

او همچنین درمورد اینکه گفته می‌شود امباپه فرم بسیار خوبی ندارد، گفت: "پاسخ من به این افراد چیست؟ "پاسخ به کسانی که می‌گویند کیلیان امباپه وضعیت خوبی ندارد؟ او در این فصل فقط 44 گل به ثمر رساند... قبول دارم، بله، می‌توانست بهتر از این کار کند (می‌خندد)."

دیدگاه‌ها