کد خبر : 2024999 | 10 خرداد 1403 ساعت 03:00 | 10.3K بازدید | 15 دیدگاه

صنعت نفت در یک جدول دیگر هم قعرنشین شد!

صنعت نفت‌ آبادان با شکست مقابل ذوب آهن ضعیف‌ترین تیم در بازی‌های خانگی شد.

صنعت نفت در یک جدول دیگر هم قعرنشین شد!

به گزارش ورزش سه، صنعت در حالی آخرین بازی خانگی‌اش را انجام داد که با شکست مقابل ذوب آهن به لیگ یک سقوط کرد و در قعر جدول بازی‌های خانگی هم قرار گرفت!

صنعت نفت آبادان در چهارده مسابقه‌ای که در ورزشگاه خانگی بازی کرد تنها 2 پیروزی به دست آورد و فقط 10 گل به ثمر رساند، این عملکرد ضعیف علاوه براینکه باعث سقوط آنها به دست یک شد، هواداران آبادانی را در حسرت پیروزی و بازی‌های پرگل قرار داد تا لیگ بیست و سوم سراسر تلخی برای آنها باشد.

هواداران آبادانی‌ یکی از متعصب‌ترین و فوتبال‌دوست ترین‌ها در ایران هستند که صنعت نفت آبادان را در روزمره زندگی خود قرار می‌دهند اما وضعیت عجیب نفت این لذت را در طول لیگ بیست و سوم از آنها گرفت، تیمی که بدون حتی داشتن نوسان یک مسیر ناموفق را در ورزشگاه خانگی پشت سرگذاشت و هواداران این تیم انگشت‌شمار از ورزشگاه تختی خارج شدند!

2027904

صنعت نفت آبادان در بازی‌های خانگی 2 پیروزی، 5 تساوی و 7 شکست تجربه کردند و در این ورزشگاه 21 گل دریافت کردند تا در نهایت با فاصله 3 امتیازی نسبت به استقلال خوزستان در قعر جدول تیم‌های میزبان قرار بگیرد.

آبادانی‌ها فصل تلخی را پشت سرگذاشتند و بعد از 8 سال لیگ برتر را ترک خواهند کرد تا سال آینده رویای حضور در لیگ برتر را دنبال کنند و برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران تلاش‌کنند و در لیگ سخت آزادگان به دنبال صعود باشند.

دیدگاه‌ها