کد خبر : 2024988 | 09 خرداد 1403 ساعت 15:52 | 43.6K بازدید | 26 دیدگاه

اسطوره دورتموند دعوت به فینال چمپیونزلیگ را رد کرد

اوتمار هیتسفلد، اسطوره دورتموند، به دلیل جراحی لگن دعوت باشگاه برای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا را رد کرد.

اسطوره دورتموند دعوت به فینال چمپیونزلیگ را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند با شکست پاری سن‌ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا جواز صعود به فینال را به دست آورده و قرار است روز شنبه در بازی حساس مقابل رئال مادرید به میزبانی ورزشگاه ومبلی بازی کند. باشگاه آلمانی به همین مناسبت در میان اسامی میهمانانی که برای تماشای بازی فینال دعوت کرده، نام اوتمار هیتسفلد را هم گنجانده است.

اوتمار هیتسفلد با کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ در سال 1997 نام خود را در تاریخ باشگاه دورتموند جاودانه کرد.

هیتسفلد از حضور دورتموند در فینال چمپیونزلیگ خوشحال است. این مربی 75 ساله به بیلد گفت: "سال‌های حضورم در دورتموند یکی از بهترین سال‌های زندگی‌ام بود. فوتبال در منطقه روهر به نوعی هیجا‌نی‌تر است. چون هواداران آنجا هرچه که دارند را برای باشگاه خود می‌گذارند. اگر دوباره موفق به پیروزی در فینال شوند، از از غرور منفجر می‌شوند."

2027931

با این حال، سرمربی سابق دعوت دورتموند برای فینال چمپیونزلیگ را نپذیرفته چون به تازگی تحت عمل جراحی لگن قرار گرفته است. هیتسفلد گفت: "من از چنین تجمعاتی که افراد زیادی در آن حضور دارند، اجتناب می‌کنم. در آنجا احساس راحتی ندارم. مطمئنا، وقتی در جایگاه‌ها نشسته‌اید، عالی است. اما سفر و هر چیزی که با آن همراه است برای من خیلی استرس‌زا خواهد بود. در اتاق نشیمن خودم شرایط خیلی راحت‌تر و امن‌تر است."

هیتسفلد وقتی از او سوال شد که آیا فکر می‌کند باشگاه سابقش می‌تواند قهرمان شود یا خیر، پاسخ داد: "نه، من فکر می‌کنم بایرن می‌تواند قهرمان شود، صادقانه می گویم. اما اکنون دورتموند چیزی برای از دست دادن ندارد، بنابراین آن‌ها فقط باید برنده شوند. این یک شانس واقعی است. فشار روی رئال مادرید بسیار بیشتر است. ادین ترزیچ می‌تواند خود را جاودانه کند. من فقط ادین ترزیچ را سطحی می‌شناسم. اما رفتار او را دوست دارم. او صادق و معتبر به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد به خوبی با دورتموند هماهنگی دارد. با برد مقابل مادرید، او می‌تواند خود را در دورتموند جاودانه کند."

دیدگاه‌ها