کد خبر : 2024981 | 09 خرداد 1403 ساعت 15:40 | 13.8K بازدید | 14 دیدگاه

جایگاه نساجی این نبود که برای بقا بجنگیم:

عبدی: نساجی هم پدر داشت هم سرمربی

کاپیتان نساجی اعتقاد دارد حضور ساکت الهامی در بقای آنها بیشترین نقش را داشته است.

عبدی: نساجی هم پدر داشت هم سرمربی

به گزارش ورزش سه، مهرداد عبدی کاپیتان تیم فوتبال بعد از قطعی شدن بقای این تیم در لیگ برتر به گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" پرداخت و درباره شرایط این تیم در فصلی که گذشت به گفتگو پرداخت.

مهرداد عبدی کاپیتان تیم نساجی درباره بازی با هوادار گفت: مقابل تیم خوبی بازی کردیم، مسعود شجاعی اولین فصل مربیگری‌اش را انجام می‌دهد اما تیم خوبی دارد، ما توانستیم بازی را خیلی خوب شروع کنیم و دقایقی از بازی برابر بود و ما توانستیم گل اول را به ثمر برسانیم و اخراج بازیکن هوادار کار را برای آنها سخت‌تر کرد و نیمه‌ دوم توانستیم بازی را بهتر ادامه دهیم و توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

عبدی نسبت به بقای نساجی در لیگ برتر گفت: فصل خیلی سختی بود و اذیت شدیم، حضور ساکت الهامی شوک مثبتی بود و انرژی خیلی خوبی به ما داد، تیم ما خیلی از شرایط فوتبالی بهتر شد.

2021737

او با تمجید از گلر برزیلی این تیم گفت: لوان پولی خیلی گلر خوبی‌ هست و توانست به ما کمک کند، بقیه‌ بازیکنان هم بعد از حضور ساکت الهامی پیشرفت رو به جلو داشتند.

کاپیتان نساجی درباره شرایط سختی که این تیم تجربه کرد گفت: جایگاه ما در جدول اینجا نبود و نباید برای بقا در لیگ می‌جنگیدیم اما خداراشکر که به خیر گذشت، چهار سال پیش هم در این شرایط بودیم که در آن زمان هم ساکت الهامی شرایط را تغییر داد و توانستیم در لیگ بمانیم.

او درباره بازی آینده این تیم گفت: در هفته پایانی لیگ یک بازی بدون استرس را تجربه خواهیم کرد و به دنبال این هستیم که هدیه خوبی به هوادارانمان در ورزشگاه خانگی بدهیم، امیدوارم فصل را خوب تمام کنیم و برای فصل آینده آماده شویم.

2021529

عبدی درباره تاثیرگذاری آنها در سقوط تیم‌ها به لیگ یک گفت: ما به شرایط تیم‌های دیگر نگاه نمی‌کنیم و برای تیم خودمان، شخصیت نساجی و خوشحالی هواداران بازی می‌کنیم، امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد در لیگ باقی بماند.

او درباره گرفتن صدرنشینی از استقلال و شرایط کلی نساجی گفت: استقلال مدت‌ها صدر جدول بود و تیم خیلی خوبی است، ما در بازی با آنها به یکدلی رسیده بودیم و کارهای تاکتیکی را درست انجام دادیم و این مسابقه خیلی به ما کمک کرد برای بقا در لیگ برتر و از این موضوع خوشحال هستم، از مالک تیم تشکر می‌کنم که مثل یک پدر بالای سر تیم و بازیکنان بود و خیلی زحمت کشیدند.

دیدگاه‌ها