کد خبر : 2024970 | 09 خرداد 1403 ساعت 14:51 | 14.9K بازدید | 47 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها گفتند از دربی بیشتر به ما فشار آوردید

مدافع شمس آذر: لیگ ما را تحسین می‌کند

مدافع شمس آذر با اشاره به انتقاداتی که به عملکرد داوری می‌شود گفت: اشتباه اشتباه است و دوستان بروند پنالتی که علیه ما گرفتند هم ببینید.

مدافع شمس آذر: لیگ ما را تحسین می‌کند

به گزارش “ورزش سه”، شمس آذر در دیداری که تلاش زیادی داشت مانع از کسب امتیاز پرسپوليس در دیدار حساس این هفته شوند، در نهایت مغلوب کیفیت و تجربه بالای حریف شدند.

محمدرضا رضایی مدافع جوان شمس آذر در خصوص این بازی گفت: واقعا حیف شد. به نظرم بیشتر مغلوب تجربه حریف شدیم. بیشتر بازیکنان ما اولین حضور لیگ برتری خودشان را پشت سر می‌گذارند و در تیم حریف بیشترشان چندین عنوان قهرمانی و بازی ملی دارند. از نظر فوتبالی اما تلاش زیادی داشتیم تا یک نتیجه خوب بگیریم. متاسفانه به هدفی که داشتیم نرسیدیم و تنها شرمنده هواداران خوب و عزیز قزوینی شدیم. ما برای هیچکس جز هواداران قزوینی و شمس آذر بازی نمی‌کردیم. از ابتدای فصل همین روند و هدف ما بود و در این بازی نیز با همان انگیزه و تلاش ظاهر شدیم.

وی درباره انتقاداتی که به داوری‌ها می‌شود و در آخرین موضوع نیز نکونام مدعی بازی گل گهر و پرسپوليس شده نیز گفت: درباره داوری حرفی ندارم. گفتنی‌ها را کارشناسان محترم گفته‌اند. تمرکز کامل ما روی بازی پایانی فصل است و می‌خواهیم با خاطره‌ای خوش لیگ را به پایان برسانیم.

رضایی ادامه داد: داوری برای همه است. اگر آن صحنه عجیب در بازی با استقلال هم پیش نمی‌آمد و به آن شکل پنالتی گرفته نمی‌شد هم شاید نتیجه متفاوت تری بود. دیدید که ما هم در استادیوم آزادی دو گل زدیم. اگر آن پنالتی نبود هم روحیه تیم بدتر نمی‌شد و هم شرایط بهتری برای نتیجه گرفتن داشتیم. زدن دو گل به استقلال که بهترین خط دفاعی و استراتژی دفاعی را دارد کار آسانی نیست و البته همانطور که آنها ادعای پنالتی مقابل نساجی را دارند، صحنه‌ای مشابه و حتی با خشونت بیشتری را ما در آن بازی داشتیم که می‌توانست پنالتی باشد و گل تساوی را هم بزنیم. بروید یک بار دیگر صحنه پنالتی‌ای که از من برابر استقلال گرفتند را ببینید و آن پنالتی مشکوک دقایق پایانی که برای ما  گرفته نشد هم مشاهده کنید. بهرحال ما در تیم خودمان روی توان و هدف خودمان متمرکز هستیم. از مربی‌ای بهره می‌بریم که با جسارت و تدابیر فنی ویژه‌اش شرایط خوبی را شکل داده که لیگ نوع بازی ما  را تحسین کند.

مدافع جوان شمس آذر در پایان گفت: این پایان مسیر ما نخواهد بود. سخت تلاش می‌کنیم تا هفته پایانی و دیدار با سپاهان را به خوبی به نتیجه برسانیم و در نهایت خاطره‌ای خوب برای هوادارانی که همواره حامی ما بودند شکل دهیم.

دیدگاه‌ها