کد خبر : 2024966 | 09 خرداد 1403 ساعت 14:30 | 23.1K بازدید | 12 دیدگاه

شهریار دست نیافتنی شد اما:

جدول گلزنان لیگ‌برتر جذاب‌تر از کل فصل!

چند بازیکن در جدول گلزنان صعود قابل توجهی داشتند.

جدول گلزنان لیگ‌برتر جذاب‌تر از کل فصل!

به گزارش ورزش سه، جدول گلزنان لیگ برتر در هفته بیست و نهم تغییرات زیادی داشت و چند بازیکن توانستند به رده‌های بالای جدول برسند و تعداد گل‌های خود را افزایش دهند.

آقای گلی شهریار مغانلو که با احتمال خیلی زیاد قطعی شده است و فاصله 6 گله او با دیگر مدعیان باعث شده تا او را برای دومین فصل پیاپی آقای گل لیگ بیست و سوم بدانیم و رقیبی برای او نتوانیم در نظر بگیریم.

اما رتبه دوم جدول گلزنان با حساسیت بیشتری دنبال خواهد شد و رضا اسدی جایگاه‌اش را در خطر می‌بیند، رحمان جعفری هم شرایط مشابه‌ای را می‌بیند و با نزدیک شدن آل‌کثیر، آقایی‌پور ،محمدرضا آزادی و محمدرضا سلیمانی رقابت جالبی در هفته پایانی شکل خواهد گرفت.

جواد آقایی‌پور با دوگلی که در بازی با مس‌رفسنجان به ثمر رساند تعداد گل‌هایش را به عدد 9 رساند، محمدرضا سلیمانی و عیسی آل‌کثیر هم با روند خوب گلزنی که در نیم فصل دوم داشتند توانستند به رده‌های بالای جدول گلزنان برسند.

دیگر بازیکنی که توانست به رتبه‌های بالای جدول برسد محمدرضا آزادی بود که در بازی مقابل هوادار دو گل به ثمر رساند و در هفته‌های پایانی لیگ عملکرد بهتری از خودش ارائه کرد.

مهاجمان لیگ‌برتری در هفته‌های پایانی عملکرد خوبی نشان دادند و به واسطه درخشش آنها بازی‌های پرگلی رقم خورد، باید دید آنها در هفته پایانی چه عملکردی خواهند داشت و چیدمان جدول گلزنان به چه شکلی پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها