کد خبر : 2024956 | 09 خرداد 1403 ساعت 13:44 | 28.1K بازدید | 13 دیدگاه

واکنش جالب ستاره رئال به غیبت در یورو ۲۰۲۴

تیبو کورتوا، ستاره بلژیکی رئال مادرید، به غیبتش در فهرست تیم ملی کشورش برای یورو ۲۰۲۴ واکنش نشان داد.

واکنش جالب ستاره رئال به غیبت در یورو ۲۰۲۴

به گزارش "ورزش سه"، کورتوا فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت و در همان ابتدا با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی روبرو شد و چاره دیگری جز این نداشت که پایش را به تیغ جراحان بسپارد و تا چند هفته قبل شرایط حضور در میدان را نداشت و در ترکیب رئال مادرید هم غایب بود.

اما این بازیکن توانست بار دیگر در این فصل به میدان برود و در چند بازی در رقابت‌های لالیگا برای رئال مادرید در دروازه قرار گرفت و پیش بینی می‌شود که در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که شنبه شب در ورزشگاه ومبلی لندن برابر دورتموند برگزار خواهد شد هم در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته باشد.

2027509

با این حال دومنیکو تدسکو تصمیم گرفت که او را به اردوی تیم ملی بلژیک برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ دعوت نکند و نام او در فهرست این تیم که روز گذشته منتشر شد به چشم نمی‌خورد. کورتوا درباره این موضوع به آ.اس گفت: «الان وقت صحبت کردن درباره این موضوع نیست. البته که من از تیم ملی کشورم و هم تیمی‌هایم در رئال تا پای جان حمایت می‌کنم و امیدوارم که همه عملکرد خوبی در یورو داشته باشند.»

این در حالی است که تدسکو روز گذشته در پاسخ به سوالات درباره غیبت کورتوا در رقابت‌های یورو گفته بود که این دروازه‌بان خودش به او گفته است که شرایط بازی کردن را ندارد و به همین دلیل دعوت نشده است.

دیدگاه‌ها