کد خبر : 2024954 | 09 خرداد 1403 ساعت 13:46 | 46.4K بازدید | 50 دیدگاه

روز شاد و غمگین بچه معروف‌های استقلال روی سکوها

تعدادی از پیشکسوتان استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

روز شاد و غمگین بچه معروف‌های استقلال روی سکوها

به گزارش ورزش سه، پیشکسوتان استقلال در بازی با گل‌گهر سیرجان با حضور در ورزشگاه آزادی حمایت خودشان از استقلال و جواد نکونام نشان دادند و همراه با هواداران این تیم به تیم خودشان روحیه دادند.

وریا غفوری، آرش برهانی، مهدی پاشازاده، مهدی فنونی‌زاده و علی لطیفی پیشکسوتانی بودند که در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و باعث دلگرمی اعضای این تیم شدند و به نوعی حمایت خودشان از استقلال را نشان دادند.

استقلال در طول فصل 16 هفته صدرنشین لیگ بود و در هفته بیست و هشتم صدر جدول را از دست داد و این اتفاق پس از پایان هفته بیست و نهم هم تکرار شد و حالا فقط هفته پایانی لیگ مانده، آنها در بدترین زمان ممکن به شکلی معجزه‌آسا صدر جدول را از دست دادند.

2027878

پیش از حضور چندین پیشکسوت استقلال در ورزشگاه آزادی تعدادی از بازیکنان سابق در سال‌های دور و نزدیک عملکرد استقلال در طول فصل را مثبت ارزیابی کردند و ابراز امیدواری کردند که در هفته‌های پایانی مجدد شرایط تغییر کند و استقلال عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد.

بازی پایانی لیگ استقلال مهمان خواهد بود و شرایط حضور هواداران و پیشکسوتان این تیم نامشخص خواهد بود و در بازی با گل‌گهر سعی کردند حمایت خودشان از این تیم را نشان دهند.

دیدگاه‌ها