کد خبر : 2024952 | 09 خرداد 1403 ساعت 13:32 | 20.8K بازدید | 24 دیدگاه

برای امضای قرارداد: فلیک وارد نوکمپ شد!

هانسی فلیک، مربی آلمانی، دقایقی قبل وارد دفتر باشگاه بارسلونا در نوکمپ شد تا قراردادش را به امضا برساند.

برای امضای قرارداد: فلیک وارد نوکمپ شد!

به گزارش "ورزش سه"، فلیک از مدت‌ها قبل علاقه زیادی به قبول هدایت بارسلونا داشت و این موضوعی بود که در چند ماه اخیر بسیاری از رسانه‌های آلمانی و اسپانیایی به آن پرداخته بودند و او بالاخره هم توانست به خواسته‌ای که در طول این مدت داشت برسد و جانشین ژاوی روی نیمکت این تیم شود.

سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان روز گذشته وارد شهر بارسلونا شد و منابع خبری نزدیک به این باشگاه اعلام کردند که قرار است قرارداد او روز سه‌شنبه امضا شود و پس از آن به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید بارسا معرفی شود.

2025671

حالا خبرنگارانی که در اطراف نوکمپ حضور دارند خبر دادند که فلیک دقایقی قبل وارد دفاتر نوکمپ شده است و در حال حاضر مشغول امضای اسناد و رسمی کردن قراردادش با باشگاه بارسلوناست و انتظار می‌رود که این خبر تا لحظاتی دیگر به صورت رسمی از سوی این باشگاه اعلام شود.

خوان لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا به همراه دکو و رافا یوسته و چند نفر از اعضای هیئت مدیره هم در حال حاضر در نوکمپ حضور دارند. فلیک پس از امضای قراردادش به آلمان بازخواهد گشت و چند هفته‌ای را در کشورش حضور دارد و قرار است در ماه جولای برای شروع تمرینات پیش فصل به بارسلونا برگردد.

دیدگاه‌ها