کد خبر : 2024945 | 09 خرداد 1403 ساعت 13:13 | 26K بازدید | 51 دیدگاه

پاکو - مطهری در حال عبور از قربان - خمس؛

یک برد تا بهترین آمار خصوصی‌سازی تراکتور!

تراکتور در صورت کسب پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان 54 امتیازی خواهد شد.

یک برد تا بهترین آمار خصوصی‌سازی تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور اگرچه شانس رسیدن به رتبه سوم را ندارد و شرایط پایین آمدن از جایگاه چهارم را نیز نخواهد داشت اما برای هفته پایانی در یک دیدار تشریفاتی برابر صنعت نفت سقوط کرده، جاه‌طلبی خود را دنبال خواهد کرد.

تراکتور در صورت پیروزی در این بازی از حدنصاب بهترین آمار خود با مالکیت محمدرضا زنوزی عبور خواهد کرد و فصل را با 54 امتیاز به پایان خواهد رساند که دو امتیاز بیشتر از فصل گذشته این تیم محسوب می‌شود.

فصل گذشته تراکتور نتایج چندان خوبی را با هدایت قربان بردیف کسب نکرده بود اما ورود پاکو خمس، شرایط این تیم را تغییر داد و در نهایت نیز تی تی‌ها در جایگاه چهارم جدول ایستادند تا با استفاده از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، سهمیه آسیا هم بگیرند.

این در حالی است که البته بهترین رتبه تراکتور با محمدرضا زنوزی همچنان جایگاه چهارم خواهد ماند و او برای بهبود شرایط باید فصل آینده تیم بهتری را بسازد تا از این رتبه بالاتر برود.

تراکتور در این فصل حواشی مختلفی را پشت سر گذاشت اما حالا در صورت برتری مقابل صنعت نفت، شاگردان حمید مطهری با شادکامی و خوشبختی فصل را به پایان می‌رسانند و تا حدی رضایت هواداران خود را جلب می‌کنند.

البته هواداران تراکتور که در دوران مالکیت قبلی به سه عنوان نایب قهرمانی رساندند، انتظار چیزی جز قهرمانی را در فصل جاری نداشتند و شاید به همین دلیل این دستاورد شخصی چندان برای آنها مهم تلقی نشود.

بهترین آمار امتیازی تراکتور در فصول 16 تیمی به لیگ چهاردهم برمی‌گردد که دستپخت تونی اولیویرا 58 امتیاز را برای این تیم به دنبال داشت و همچنین تراکتور را برای آخرین بار تا حالا، به مقام نایب قهرمانی رساند.

عکس: رضا اصولی

دیدگاه‌ها