کد خبر : 2024934 | 09 خرداد 1403 ساعت 12:29 | 27.4K بازدید | 26 دیدگاه

اشک‌های اشکان: خداحافظی با یک داور مطرح (عکس)

داور با سابقه لیگ برتری پس از 27 سال فعالیت در این عرصه تصمیم به خداحافظی گرفت.

اشک‌های اشکان: خداحافظی با یک داور مطرح (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دور از هیاهوی بازی‌های شب گذشته پرسپولیس مقابل شمس‌آذر و استقلال برابر پیکان، یک خداحافظی در لیگ برتر اتفاق افتاد و اشکان خورشیدی پس از نزدیک به سه دهه فعالیت در عرصه قضاوت در فوتبال خداحافظی کرد و تصمیم گرفت خود را بازنشسته کند.

اشکان خورشیدی که از سال 87 وارد چرخه داوران در لیگ برتر شد و نخستین قضاوت خود را در سال 89 با بازی بین تیم‌های صنعت نفت آبادان و صبای قم انجام داد، دیروز پس از نزدیک به 15 سال حضور در سطح اول قضاوت در فوتبال ایران با چشمانی گریان از فوتبال و داوری خداحافظی کرد.

این داور به دلیل 45 ساله شدن و سن بازنشستگی، مجبور شد آخرین قضاوت خود در لیگ برتر را داشته باشد و دیروز هم کار سختی برای قضاوت در دیدار آلومینیوم اراک و سپاهان در هفته ماقبل پایانی فصل نداشت.

2027860

اشکان خورشیدی قبل از دیدار آلومینیوم و سپاهان، با حضور محمدرضا کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ، محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک، محمدرضا غفاری و درزی‌خلری روسای هیئت فوتبال استان‌های مرکزی و مازندران و سرمربیان دو تیم تجلیل شد و پس از آن هم آخرین قضاوت خود را انجام داد.

خورشیدی پس از سوت پایان دیدار آلومینیوم و سپاهان که 6 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم داشت و دو دقیقه هم به دلیل اتلاف وقت بازیکنان زردپوش ادامه پیدا کرد، سوت پایان را به صدا درآورد و با چشمانی گریان در کنار همکاران خود و در آغوش علی‌اصغر مومنی از قضاوت خداحافظی کرد.

2027859

علی‌اصغر مومنی که خود ازجمله داوران فعال لیگ برتری است و فردا پنج‌شنبه هم باید دیدار حساس استقلال ملاثانی و خیبر خرم‌آباد در لیگ یک را قضاوت کند، اشکان خورشیدی را پس از خداحافظی در آغوش گرفت و تا بیرون از زمین همراهی کرد.

رحیم حاجی‌پور و مرتضی یوسف‌ شهریاری نیز دو کمک خورشیدی در آخرین قضاوت او در لیگ برتر بودند که قضاوت کم‌نقصی داشتند.

دیدگاه‌ها