کد خبر : 2024926 | 09 خرداد 1403 ساعت 11:48 | 23.3K بازدید | 20 دیدگاه

اشتباه بارسا: ژاوی خبر اخراجش را از رسانه‌ها شنید

ژاوی، سرمربی سابق بارسلونا، از طریق رسانه‌ها متوجه شد که مدیران این باشگاه قصد اخراجش را دارند.

اشتباه بارسا: ژاوی خبر اخراجش را از رسانه‌ها شنید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا هفته گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر قصد ادامه همکاری با ژاوی در فصل آینده را ندارد و این مربی را از هدایت این تیم برکنار کرد تا تغییراتی که مدنظر مدیران این باشگاه بود در تیم اعمال کند و در انتظار حضور هانسی فلیک روی نیمکت باشد.

این تصمیم انتقادهای بسیاری را از عملکرد مدیران بارسا به همراه داشت چون لاپورتا کمتر از یک ماه قبل با اصرارهای بسیار توانسته بود این مربی جوان را از تصمیمش برای ترک این تیم منصرف کند و اعلام کرده بود که قصد دارد با او در رقابت‌های فصل آینده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.

2025769

حالا روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران این باشگاه حتی حاضر نشده بودند که شخصا و پیش از هر فرد دیگری این خبر را به ژاوی اعلام کنند و او در واقع خبر اخراجش را از طریق رسانه‌ها شنید و این اتفاق برایش بسیار ناراحت کننده و آزاردهنده بود.

ژاوی بلافاصله پس از شنیدن این خبر به خوان لاپورتا پیام داد و سعی کرد با او در این باره صحبت کند و متوجه شود که آیا ادعای مطرح شده در این باره درست است یا خیر اما رئیس باشگاه بارسلونا پاسخی به پیام‌های او در واتساپ نداد.

دیدگاه‌ها