کد خبر : 2024922 | 09 خرداد 1403 ساعت 11:40 | 30.5K بازدید | 112 دیدگاه

خودروسازان محکم پای میزبانی ایستادند!

در انتظار تصمیم نهایی: دستگردی یا گزینه دوم

باشگاه پیکان محل میزبانی خود از دیدار مقابل استقلال را به طور رسمی به سازمان لیگ اعلام کرد.

در انتظار تصمیم نهایی: دستگردی یا گزینه دوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در فصل جاری لیگ برتر تمام مسابقات خانگی خود را در ورزشگاه پاس قوامین تهران انجام داد و فقط دیدار برابر پرسپولیس را به دلیل اعلام مسئولان این استادیوم مبنی بر آماده نبودن چمن، به اجبار در قزوین انجام داد، اما حالا مساعد بودن شرایط برگزاری بازی در استادیوم دستگردی موجب شده تا آنها بخواهند در همین جا برابر استقلال قرار بگیرند.

باشگاه پیکان به طور جدی به سازمان لیگ اعلام کرده فقط در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف استقلال می‌رود و با توجه به اینکه طبق قوانین هم حق انتخاب استادیوم را برای میزبانی دارد، احتمال برگزاری بازی در این ورزشگاه بالا است.

باشگاه استقلال به دلیل عدم حضورش تماشاگرانش، مخالف انجام بازی با پیکان در ورزشگاه پاس قوامین است ولی طبق قوانین این مورد نمی‌تواند در انتخاب تیم میزبان خلل ایجاد کند و خودروسازان و هوادار در این فصل بازی‌های خانگی خود را در همین استادیوم و بدون حضور تماشاگر برگزار کرده‌اند.

اما جدا از همه این مسائل، آنطور که شنیده می‌شود سازمان لیگ هم تصمیم نهایی خود را گرفته و قصد دارد بازی پیکان و استقلال را در ورزشگاه پاس قوامین برگزار کند و این حق را برای خودروسازان قائل است تا بازی در همین استادیوم انجام شود.

سازمان لیگ قصد داشت در صورتی که بقای پیکان در هفته بیست و نهم لیگ برتر قطعی شود، از خودروسازان درخواست تغییر محل بازی با استقلال را در هفته پایانی داشته باشد، اما حالا که این مورد نهایی نشده و پیکان همچنان گزینه سقوط به شمار می‌رود، این حق را به آنها داده تا در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف آبی پوشان بروند و بعید نیست محل برگزاری این بازی نیز تا ساعات آینده اعلام شود.

البته ممکن است طی ساعات آینده نظر سازمان لیگ با ارسال نامه از نهادهای بالادستی و شورای تامین تغییر کند و دیدار پیکان و استقلال در جایی غیر از ورزشگاه پاس قوامین انجام شود.

پرسپولیس سال گذشته دیدار مقابل پیکان که خودروسازان در آن بازی هم میزبان بودند و دیدار سرنوشت‌سازی برای قهرمانی در لیگ برتر بود را در استادیوم آزادی برگزار کردند و حالا هم شرایط تقریبا مشابهی وجود دارد و استقلال به همین دلیل درخواست دارد تا بتوانند در جایی غیر از استادیوم دستگردی به مصاف پیکان بروند.

با توجه به شرایطی مشابه در فوتبال ایران و ورود شورای تامین به این مسئله، بعید نیست که دیدار پیکان و استقلال از ورزشگاه پاس قوامین به استادیوم دیگری منتقل شود، اما تا این لحظه فعلا نظر سازمان لیگ برگزاری بازی در مجموعه ورزشی دستگردی است.

دیدگاه‌ها