کد خبر : 2024897 | 09 خرداد 1403 ساعت 08:55 | 17.4K بازدید | 21 دیدگاه

لوتار ماتئوس: 

فلیک از این که بارسا انتخابش کرده خوشحال است

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، می‌گوید هانسی فلیک از اینکه بارسلونا او را به عنوان سرمربی انتخاب کرده بسیار خوشحال و هیجان زده است.

فلیک از این که بارسا انتخابش کرده خوشحال است

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا هفته گذشته اعلام کرد که به همکاری با ژاوی پایان داده است و بلافاصله اعلام شد که فلیک قرار است هدایت این تیم را در فصل آینده برعهده داشته باشد، اتفاقی که پیش از این هم بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و آلمانی از آن صحبت کرده بودند. 

سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان روز گذشته وارد شهر بارسلونا شد و گفته می‌شود که قرار است امروز قراردادش را به صورت رسمی با این باشگاه به امضا برساند و به زودی کارش را به عنوان سرمربی جدید این تیم آغاز خواهد کرد تا تجربه جدیدی را در دوران فوتبالش کسب کند. 

2027435

ماتئوس در گفتگو با بیلد درباره این انتخاب اظهار داشت: «هانسی فلیک پس از این که هدایت بارسا را به دست آورد بسیار خوشحال است. او هیجان زیادی دارد و آماده است که کارش را شروع کند. این چالشی بزرگ برای او خواهد بود، خصوصا که به خوبی از شرایط مالی این باشگاه باخبر است. 

فلیک هیجان زده است تا زودتر دوستان قدیمی‌اش را در پروژه بارسلونا ببیند. بازیکنانی مانند مارک آندره تراشتگن، ایلکای گوندوگان و روبرت لواندوفسکی... او شاید حتی یک یا دو بازیکن قدیمی دیگر را هم به خدمت بگیرد. نمی‌دانم.»

دیدگاه‌ها