کد خبر : 2024870 | 09 خرداد 1403 ساعت 06:43 | 48.6K بازدید | 9 دیدگاه

در تبریز دو سال خیلی خوب داشتم

گوستاوو: با دوست نزدیکم چرا دعوا کنم

گوستاوو واگنین می‌گوید هیچ درگیری و تنشی پیش از بازی با مدافع تیم تراکتور نداشته است.

گوستاوو: با دوست نزدیکم چرا دعوا کنم

به گزارش "ورزش سه"، پیش از بازی تراکتور و ملوان تصاویری از درگیری بین میلاد کر و گوستاوو واگنین در صفحات مجازی منتشر شد که واکنش شدید هواداران تیم تبریزی را به دنبال داشت.

گوستاوو با تکذیب شایعه درگیری می‌گوید: بعد از بازی ویدئوهایی از من و میلاد دیدید. ما با هم دوستیم و دو سال است که اینجا حضور دارد. خیلی عجیب است که چنین اتفاقی افتاده، چون ما خیلی دوستان نزدیکی هستیم. باید این نکته را می‌گفتم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از کر ناراحتی‌ای دارد؟ اظهار داشت: نه، ما با هم دوست هستیم و مشکلی با هم نداریم. این را برای روشن شدن موضوع گفتم. در تکمیل حرف‌هایم باید بگویم که اینجا فقط دوست پیدا کردم و در این دو سال واقعا خوشحال بودم.

واگنین با اشاره به نمایش خوب تراکتور گفت: بازی همان چیزی بود که می‌خواستیم، یعنی کسب سه امتیاز‌. برای رسیدن به جایگاه سوم جدول تا انتها جنگیدیم تا به لیگ قهرمانان برویم.

1993599

ستاره برزیلی با اشاره به پایان قراردادش در خصوص شانس ادامه کار با تراکتور توضیح داد: تا الان پیشنهادی به من نداده‌اند. در هر صورت همان‌طور که گفتم در این دو سال واقعا راضی بودم. نمی‌دانم پیشنهادی می‌دهند یا نه اما در همین دو سال خوشحال بودم و در تیم دوست پیدا کردم. تجربه فوق‌العاده‌ای برایم بود.

گوستاوو در مورد درگیری با مربی تیم تراکتور در بازی قبلی هم گفت: در این باره صحبت نمی‌کنم و نظری ندارم. فعلا در رقابت لیگ هستیم و روی بازی آخرمان مقابل صنعت نفت تمرکز داریم.

دیدگاه‌ها