کد خبر : 2024868 | 09 خرداد 1403 ساعت 06:00 | 14.4K بازدید | 7 دیدگاه

هدف ما از اول ششمی بود

شایان: هر سال دو سه دریبل زیدانی می‌زنم!

شایان مصلح می‌گوید آپشن ششمی باعث شده ذوب آهن با انگیزه بیشتری در دو هفته پایانی بازی کند.

شایان: هر سال دو سه دریبل زیدانی می‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح بازیکن ذوب آهن پس از شکست صنعت نفت در جمع خبرنگاران درباره بازی گفت: خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان دو تیم. می‌دانستیم که بازی سختی داریم چون نفت آبادان آمده بود که فقط ببرد تا در لیگ برتر بماند. قبل از اینکه برای برد خودمان خوشحال باشم برای صنعت نفت آبادان ناراحتم. هواداران‌شان باید قبول کنند که صنعت نفت تیمی بود که با بی‌پولی با فضایی که سال‌های سال مناسب نبود ته جدول می‌ماند و می‌دانم که بچه‌هایشان واقعا زحمت می‌کشیدند و غیرت می‌گذاشتند تا این تیم را برای هواداران پرشورش نگه دارند.

ویدئو: 334122

او ادامه داد: برایشان ناراحتم و امیدوارم که خیلی زود هواداران و مردم پرشور آبادان که همیشه فوتبالی بودند را دوباره در سطح اول فوتبال کشور ببینیم. برای خودمان هم آرزوی موفقیت داریم که بتوانیم هفته بعد جلوی تیم سابقم گل گهر ببریم. هدف ما از اول رتبه ششم جدول بوده است.

مصلح درمورد آپشن توضیح داد: تیمی که برای اول تا سومی یا قهرمانی بسته می‌شود، آپشن قهرمانی می‌گذارد ولی تیمی که بودجه‌اش یک سوم یا یک چهارم تیم قهرمان است باید یک آپشن یا هدفی داشته داشته باشد تا انگیزه شود. سازمان لیگ بیست درصد آپشن برای هر بازیکنی گذاشته و این به تیمی که از نظر بودجه‌ای در حد نهم یا دهم جدول بسته شده است انگیزه می‌دهد. گفته‌اند اگر ششم بشوید این آپشن را برای شما در نظر می‌گیریم که انگیزه می‌دهد تیمی که نهم جدول است ششم شود. این اتفاق خوبی برای تیم‌های وسط جدول است که اگر یک درصد این آپشن ششمی را امروز نداشتیم، جلوی نفت آبادان انگیزه مضاعف نداشتیم.

مصلح درباره نبود اسمش در لیست بازیکنان تا ظهر روز بازی گفت: یک مصدومیت کوچکی در بازی پیکان داشتم و در این چهارده روز دو یا سه جلسه تمرین کردم. من واقعا درد داشتم ولی خدا کمک کرد و توانستم با درد بیایم الان هم به پایم یخ بسته‌ام. ان‌شاءالله که به بازی گل گهر هم برسم.

او درباره تاکتیکی‌تر شدنش در نیم فصل دوم گفت: دال بر خودستایی نباشد ولی در لیگ جزء بازیکنانی هستم که هر سال دو یا سه تا دریبل زیدانی زده‌ام و فیلم‌هایش هم موجود است. تکنیکی بازی کردنم از فوتسال آمده است.

دیدگاه‌ها