کد خبر : 2024860 | 09 خرداد 1403 ساعت 00:52 | 46.2K بازدید | 55 دیدگاه

روزبه از بازی با ولز الهام می‌گیرد:

اگر استقلال قهرمان شود، روزبه ابر قهرمان آنهاست!

دومین گل فصل روزبه چشمی باز هم سه امتیازی بود و استقلال برنده از میدان خارج شد.

اگر استقلال قهرمان شود، روزبه ابر قهرمان آنهاست!

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی در بازی با گل‌گهر سیرجان تک گل سه امتیازی استقلال را به ثمر رساند تا آنها همچنان امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر باشند و تا هفته سی‌ام لیگ برتر برای کسب این عنوان تلاش کنند.

روزبه چشمی در لیگ بیست و سوم 2 گل به ثمر رساند که هر دو گل با ضربات فنی وارد دروازه رقبا شد و گل‌های او در مسابقاتی به ثمر رسید که مقابل تیم‌های سازمان یافته بازی برایشان سخت شده بود و شوت‌های چشمی گره‌‌گشای مشکل استقلال بود!

2027754

اولین گل فصل روزبه چشمی در بازی با سپاهان و ضربه فوق‌العاده‌ای که به سمت دروازه این تیم شلیک کرد به ثمر رسید و استقلال در آن مسابقه توانست یکی از تیم‌هایی که مدعی قهرمانی بود را از پیش رو بردارد و سه امتیاز مهم خانگی را کسب کند.

ویدئو: 334033

او در بازی امروز هم توانست در مسابقه‌ای که کار برایشان سخت شده بود و هر لحظه استرس بیشتر از قبل به این تیم فشار می‌آورد با ضربه بغل پای چپ و فنی دروازه گل‌گهر سیرجان را باز کند و همین ضربه سه امتیاز مهم را برای آبی‌ها همراه داشت.

2027755

اگر شرایطی رقم بخورد که استقلال در هفته پایانی لیگ برتر صدر جدول را در اختیار بگیرد و بتواند عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کند استقلالی‌ها تاثیر روزبه چشمی را فراموش نخواهند کرد، هافبکی که آخرین خواسته مربی و هواداران از او گلزنی است در مسابقاتی برای این تیم گل‌زده که امیدها اندک و فشار روانی بالا بوده است!

روزبه چشمی بازی با ولز در جام‌جهانی را در این فصل لیگ برتر برای خودش بازسازی کرده است و با ضرباتی که به سمت دروازه رقبا شلیک کرده امید را در تیمش زنده نگه‌ داشته است، اما اینکه پایان برای او خوش باشد و گل‌هایش به قهرمانی ختم شود یا نه، باید تا شنبه هفته آینده صبر کرد.

دیدگاه‌ها