کد خبر : 2024858 | 09 خرداد 1403 ساعت 00:45 | 91.6K بازدید | 61 دیدگاه

ترابی یک گل زده و یک پاس گل در قزوین

زانوی خونین پرسپولیس را قهرمان می‌کند!

مهدی ترابی تقریبا تمام دقایق نیمه دوم بازی با شمس آذر زخمی بود.

زانوی خونین پرسپولیس را قهرمان می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی بار دیگر نبوغ خود را به رخ کشید و با ارسال یک پاس گل و ثبت یک گل به تیمش کمک کرد تا شانس اول قهرمانی لیگ برتر باشد.

مهدی ترابی ستاره پرسپولیس که مثل همیشه به عنوان وینگر راست به میدان رفته بود، اما با شیفت کردن به مرکز زمین یا حتی جناح مخالف بازیکنی آزاد به نظر می‌رسید درست مثل یک ستاره تاثیرگذار نه در تمام طول بازی بلکه در لحظاتی تعیین کننده و مهم به کار تیمش آمد و کاری که باید انجام می‌داد را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

ترابی که در بازی با استقلال خوزستان تلاش زیادی کرد تا دروازه حریف را باز کند و البته بدشانس بود، این بار کاملا خوش شانس بود که هم گل زد هم پاس گل به نامش ثبت شد.

در صحنه منجر به گل دوم پرسپولیس ترابی چند ثانیه قبل با تعلل عجیب برای پاس دادن کاری کرد تا بازیکن شمس آذر توپ او را گرفته و حتی پرسپولیس را در موقعیت دریافت ضدحمله قرار دهد اما بعد از بازیابی توپ این بار او به حرکتش سرعت داد و با یک پاس درخشان، ریگی را در موقعیت گلزنی قرار داد که خوش شانس بود یک هافبک دفاعی صرف و ظاهر بی‌تکنیک با ضربه‌ای تمام کننده تور دروازه حریف را لرزاند.

2027751

ترابی که در نیمه دوم با زانویی زخمی و خونین به بازی ادامه می‌داد در دقایق پایانی بازی و بعد از خطایی که امیری از مدافع شمس آذر گرفت بدون رقیب پشت ضربه ایستگاهی ایستاد. ترابی این بار خوش شانس بود که امید عالیشاه تعویض شده و از زمین بیرون رفته بود وگرنه شاید کاپیتان اجازه نمی‌داد ترابی پشت توپ بایستد.

با این وجود شماره 9 با طمأنینه و آسودگی خاطر پشت این ضربه ایستگاهی قرار گرفت و بعد از مکثی طولانی توپ را درست جایی فرستاد تا جعفرپور در نقطه کور دچار اشتباه شود. با مرور صحنه آهسته این گل به نظر می‌رسید ترابی برای این ضربه نقشه داشته و عمدا توپ را جایی فرستاده تا گلر حریف دچار اشتباه شود.

ترابی با این گل و صدور ششمین پاس گل خود در این فصل لیگ احتمالا بهترین و موثرترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود و دوباره مثل بازی‌های تعیین کننده هفته قبل به کمک تیمش آمد تا سرخ‌ها به داشتن ستاره‌ای تعیین کننده مثل او به خود ببالند.

دیدگاه‌ها