کد خبر : 2024853 | 09 خرداد 1403 ساعت 04:13 | 18.2K بازدید | 7 دیدگاه

خبر خوب برای اینترمیامی، مسی و سوارز برمی‌گردند

با توجه به اینکه این هفته اینتر میامی دو بازی در پیش دارد، هواداران امیدوار به بازگشت لیونل مسی و لوئیس سوارز در روز چهارشنبه هستند.

خبر خوب برای اینترمیامی، مسی و سوارز برمی‌گردند

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی در فصل جاری لیگ برتر آمریکا، 10 بازی متوالی را بدون شکست پشت سر گذاشته است، که این عملکرد درخشان، تلاش‌های تیم تحت هدایت جراردو مارتینو را نشان می‌دهد. او حالا روی دو بازی مهمی که طی چهار روز آینده برگزار می‌شود، تمرکز کرده است.

2027746

مسی و سوارز، تمرکز برای بازگشت مقابل آتلانتا
میامی که قصد دارد با کسب سه پیروزی از سه بازی، هفته‌ای بی‌نقص را پشت سر بگذارد، مشتاقانه منتظر بازگشت بازیکنان ستاره خود است. پس از اینکه لیونل مسی، لوئیس سوارز و سرخیو بوسکتس بازی مقابل ونکوور وایتکپس را از دست دادند که باعث ناراحتی برخی از هواداران و درخواست استرداد وجه شد انتظار می‌رود این سه بازیکن سابق بارسلونا مقابل آتلانتا یونایتد به ترکیب اصلی بازگردند.

مارتینو در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه پیش از بازی تاکید کرد که هدف اصلی این است که مسی، سوارز و بوسکتس در هر دو بازی (آتلانتا و سپس سنت لوئیس) بازی کنند.

مارتینو گفت: "فردا خواهیم دید و سپس به بازی بعدی فکر می‌کنیم. ایده این است که آنها در هر دو بازی حضور داشته باشند. اما ابتدا باید بازی فردا را انجام دهیم تا بعد به سنت لوئیس فکر کنیم."

مسی بعد از بازی با سنت لوئیس، اینتر میامی را به مقصد آرژانتین ترک می‌کند
با وجود اینکه تمرکز اولیه روی بازی فردا است، مارتینو یک قدم فراتر رفت و تأیید کرد که بازی شنبه با سنت لوئیس، آخرین بازی مسی با اینتر میامی قبل از پیوستن او به اردوی تیم ملی آرژانتین برای آماده‌سازی آنها پیش از کوپا آمریکا خواهد بود.

سرمربی تأیید کرد که حضور مسی در این بازی به دلیل برگزاری اردوی تمرینی آرژانتین در ایالات متحده، به‌طور خاص در میامی است. این توافق باعث انعطاف‌پذیری بیشتر در کار با کاپیتان و بازیکن ستاره آنها می‌شود که به‌طور خلاصه وظایف باشگاهی خود را برای تمرکز روی تورنمنت تابستانی 2024 متوقف خواهد کرد.

2027747

مارتینو افزود: "نیازی به این کار نیست زیرا آنها (آرژانتین) اردوی تمرینی خود را بین یکشنبه و دوشنبه آغاز می‌کنند، و بدیهی‌ست که لئو بازی شنبه را انجام می‌دهد و سپس به تیم ملی ملحق می‌شود. نکته مثبت این است که تیم ملی آرژانتین تصمیم گرفت اردوی خود را در همین‌جا در ایالات متحده، به‌خصوص در میامی برپا کند و بازی‌ها در همین ساحل برگزار می‌شود، بنابراین مسافرت زیادی در کار نیست. این برای او هم خوب است."

در نهایت، اشاره‌ای به احتمال از دست دادن سوارز برای چند بازی توسط میامی نیز شد، زیرا قرار گرفتن او در لیست اولیه اروگوئه برای کوپا آمریکا، به این مهاجم شانس زیادی برای شرکت در این تورنمنت قاره‌ای می‌دهد. مارتینو در پایان گفت: "ما می‌دانیم که او در یک لیست کلی قرار دارد و مطمئنا این لیست در طول هفته به‌روز خواهد شد."

دیدگاه‌ها