کد خبر : 2024850 | 09 خرداد 1403 ساعت 00:29 | 67.9K بازدید | 51 دیدگاه

قهرمان پرسپولیس در قزوین

ریگی، مورچه‌ای که قرار نبود له بشود!

کمتر کسی تصور می‌کرد مسعود ریگی با گلزنی در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل به کمک تیمش بیاید.

ریگی، مورچه‌ای که قرار نبود له بشود!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با گل دقایق ابتدایی نیمه دوم شمس آذر شوکه شد و با توجه به شرایط کیفی تیم سعید دقیقی و حملات پردامنه و جسارت این تیم حتی شاید برای دقایقی هواداران پرسپولیس تصور می‌کردند تیمشان در قزوین امتیاز می‌دهد و حتی شاید با شکست دست‌ها را بالا ببرد اما این دقایق پراسترس چندان هم طولانی نشد.

فقط 9 دقیقه طول کشید تا ریگی آن اشتباه مهلکش در صحنه گل حریف را جبران کرده و مثل یک فرشته در باکس هجده قدم حریف حاضر باشد تا مثل یک مهاجم همه چیز تمام توپ را به تور بچسباند.

ویدئو: 334046

ریگی در صحنه گل شمس آذر دو اشتباه متوالی مرتکب شد و توپی را که می‌توانست با پاس به همبازی خود یا حتی گرفتن اوت از حریف همچنان در اختیار داشته باشد، لو داد تا مقصر اصلی گل خورده قلمداد شود.

اما شاید همین احساس مسئولیت و بار گناه بابت گلی که می‌توانست رویای قهرمانی پرسپولیس را به باد دهد، باعث شد تا شماره 5 پرسپولیس در یک اتفاق استثنایی و عجیب 9 دقیقه بعد مثل یک مهاجم نوک نزدیک‌ترین بازیکن تیمش به دروازه حریف باشد و با یک کنترل و شوتی تمام کننده و قاطع دوباره پرسپولیس را به صدر جدول برده و اشتباهش را جبران کند.

1969961

این نخستین گل ریگی در طول فصل فوتبالی برای پرسپولیس آن هم در فاصله یک بازی تا آخر فصل بود که شاید یکی از مهمترین گل‌های فصل سرخ‌ها باشد. ریگی تا کنون چیزی حدود 3 هزار دقیقه در جام‌های مختلف برای پرسپولیس بازی کرده و قطعا جزء یکی از سه بازیکن برتر تیمش به لحاظ تعداد دقایق حضور در میدان به شمار می‌آید.

او چه در دوران سرمربیگری یحیی چه بعد از هدایت تیم توسط اوسمار مهره معتمد سرمربیان پرسپولیس به عنوان هافبک دفاعی بوده و غالبا درخشیده و تاثیرگذار بوده، اما اگر قبل از بازی از یک هوادار پرسپولیس می‌پرسیدید کدام بازیکن تیمش در قزوین گل خواهد زد احتمالا ریگی قبل از بیرانوند نفر دهم تیمش بود.

با این حال او در بهترین زمان ممکن گلزنی را انتخاب کرد و با در نظر گرفتن اینکه خیلی کم جلوی دوربین‌هاست و حرف می‌زند، با این گل نزد هواداران محبوب شد.

دیدگاه‌ها