کد خبر : 2024840 | 09 خرداد 1403 ساعت 00:13 | 65.9K بازدید | 63 دیدگاه

کاش داوری‌ها همیشه مثل این هفته باشد

رحمتی: هفته بعد ببریم، قهرمانیم!

دستیار جواد نکونام معتقد است این تیم صرف شکست دادن پیکان در هفته پایانی قهرمان خواهد شد.

رحمتی: هفته بعد ببریم، قهرمانیم!

به گزارش "ورزش سه"، کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال پس از پیروزی تک گله تیمش مقابل گل‌گهر و باقی ماندن این تیم در رده جدول اظهار داشت: می‌دانستیم گل‌گهر تیم خوبی در ساختار دفاعی است و برای ضدحمله همیشه برنامه دارد. تیم ما موقعیت های زیادی ایجاد کرد و می‌توانستیم خیلی زود به گل برسیم که بازی برای ما راحت‌تر باشد اما متاسفانه در زدن ضربات آخر کم دقتی داشتیم وگرنه با دو گل برده بودیم. از هواداران واقعا تشکر می‌کنیم که در طول فصل همراه ما بودند و امروز هم که در رده دوم بودیم، دلگرم حضورشان بودیم ولی هواداران بدانند که به عشق آنها تا لحظه آخر می‌جنگیم. کم و کاستی همیشه بوده ولی برای استقلال می‌جنگیم.

مربی آبی پوشان درباره دیدار هفته قبل این تیم مقابل نساجی گفت: در بازی‌های خارج از خانه، یک تیم مگر چقدر موقعیت دارد؟ ضربه سر بلانکو به تیرک خورد، روی رضاوند پنالتی شد که دو کارشناس از سه کارشناس گفتند برخورد بوده ولی پنالتی نیست اما مگر می‎‌شود داخل محوطه هجده قدم، برخورد صورت بگیرد و پنالتی نباشد؟ شوت پیمان بود و ایمان سلیمی هم موقعیت داشت. نساجی با آن تماشاگران و آن جو دنبال تساوی بود و البته هیچکس هم نیمه دوم ما را ندید. حسین حسینی توپ به دستانش نخورد و شرایط سخت بود. من به همه می‌گویم که صد درصد امیدوار هستیم. با کمبود بازیکن از نظر تعدادی مواجه بودیم اما با عشقی که داشتند، با تمام وجود برای استقلال جنگیدند.

1851711

او ادامه داد: مطمئن باشید ما با کسب 3 امتیاز هفته بعد قهرمان لیگ می‌شویم. این بچه‌ها کارشان را بیش از حد انتظار انجام دادند و ما قدردان آنها هستیم. با این حال کار تمام نشده و ای کاش داوری‌ها همیشه مثل این هفته باشد. از بازی پرسپولیس شنیدم مشکلی نبوده و اینجا هم آقای کاظمی آنچه را که دید، سوت زد.

رحمتی در مورد نامشخص بودن محل برگزاری جدال با پیکان خاطرنشان کرد: پیکان میزبان است و خطر سقوط را دارد. آنها حقوقی دارند و ما هم می‌خواهیم با حضور هواداران بازی آخر را پشت سر بگذاریم تا به قهرمانی برسیم.

دیدگاه‌ها