کد خبر : 2024837 | 09 خرداد 1403 ساعت 00:09 | 25K بازدید | 15 دیدگاه

صنعت نفت واقعا حیف شد؛

کمال: امیدوارم تیم شایسته قهرمان بشود

کمال کامیابی‌نیا می‌گوید یک فصل دیگر با ذوب آهن قرارداد دارد و در اصفهان می‌ماند.

کمال: امیدوارم تیم شایسته قهرمان بشود

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا، بازیکن ذوب آهن، پس از بازی مقابل صنعت نفت گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و رتبه‌مان را در جدول یک مقداری بالا بیاوریم. یک هفته دیگر باقی مانده است و بازی با گل‌گهر سیرجان را در پیش داریم. ان‌شالله که بتوانیم تمرکز داشته باشیم و سه امتیاز بازی با گل گهر هم بگیریم و بتوانیم در آخر فصل رتبه خوبی برای تیم خوب ذوب آهن کسب کنیم.

او درباره تقابل با صنعت نفت گفت: ناراحت کننده است. من فکر می‌کنم تیم صنعت نفت آبادان جزء تیم‌های خوب و پرطرفداری بود که واقعا حیف شد ولی امیدوارم یک برنامه‌ریزی داشته باشند و تا بتوانند سال آینده بالا بیایند. فکر می‌کنم واقعا جایشان در لیگ برتر خالی است. تماشاگران خیلی خوبی دارند.

او درباره پیش‌بینی‌ای که از اول فصل، به عنوان یک بازیکن باسابقه در لیگ برتر، از این لیگ داشت گفت: من فکر می‌کنم لیگ امسال لیگ خیلی خوبی بود و همه هواداران لذت بردند. امیدوارم هفته آخر خیلی خوب برگزار بشود و هر تیمی که شایسته است قهرمان بشود و تیم‌های دیگر بتوانند تمام سعی و تلاش‌شان را بکنند. باید ببینیم شرایط جدول به چه گونه است.

2023869

او درباره قرارداد خودش توضیح داد: من یک سال دیگر با باشگاه خوب ذوب آهن قرارداد دارم. جا دارد از هئیت مدیره باشگاه، آقای دکتر نکیسا، تشکر کنم که واقعا خیلی زحمت کشیدند و فکر می‌کنم که شرایط و بستر را دارند هماهنگ می‌کنند تا تیم ذوب آهن خیلی خوب نتیجه بگیرد. من فکر می‌کنم اگر در باشگاه یک ثباتی باشد، باشگاه ذوب آهن می‌تواند در چند سال آینده مانند قبل باشد. یک مدتی ذوب آهن از مدعیان جدول دور بود ولی فکر می‌کنم با یک برنامه‌ریزی خوب، باشگاه ذوب آهن این پتانسیل را دارد که برای قهرمانی بجنگد.

او درباره فساد مالی گفت: به هر حال صحبت‌هایی است و من نمی‌توانم به شخصه ورود کنم. به عنوان بازیکن وظیفه‌ام این است که تا هفته آخر تعهدی را که دارم انجام بدهم. در بازی با صنعت نفت یا بازی‌های دیگر حرف و حدیثی بود و می‌گفتند بازیکنان ذوب آهن کم بازی می‌کنند ولی واقعا چنین چیزی نیست و خدا را شکر تمام بازیکنان با قدرت بازی‌ها را انجام دادند. خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم و امیدواریم بازی بعدی هم ببریم و بتوانیم رتبه‌مان را در جدول ارتقا بدهیم.

دیدگاه‌ها