کد خبر : 2024833 | 09 خرداد 1403 ساعت 00:05 | 25K بازدید | 48 دیدگاه

اصلا نباید در این مورد حرفی زده شود:

ناصری: غیر از خانه، مقابل استقلال بازی نمی‌کنیم

دروازه‌بان تیم پیکان اعلام کرد که مقابل استقلال فقط در ورزشگاه خانگی به میدان می‌روند.

ناصری: غیر از خانه، مقابل استقلال بازی نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ناصری دروازه‌بان تیم پیکان اعلام کرد که بازیکنان این تیم در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه خانگی‌شان بازی نخواهند کرد و تغییر ورزشگاه کار غیر حرفه‌ای خواهد بود.

ناصری درباره شرایط بازی با فولاد گفت: خداراشکر توانستیم دست پر برگردیم، دو تیم بسیار تلاش کردند و به نظرم موقعیت‌های بهتری داشتیم و می‌توانستیم قبل از نیمه اول گل را دریافت نکنیم اما به هر حال بازیکنان جوانی داریم و زیر فشار ممکن است اشتباهاتی صورت بگیرد.

دروازه‌بان باتجربه پیکان درباره شرایط میزبانی این تیم مقابل استقلال گفت: ما هم این موضوع را شنیدیم اما این فوتبال حرفه‌ای نمی‌شود، ما کل فصل را در ورزشگاه خودمان بازی کردیم و به نظرم بهترین زمین و بهترین چمن را در اختیار داریم، ما در هیچ ورزشگاه دیگری بازی نمی‌کنیم.

او در واکنش به این موضوع که به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه برای حضور هوادار این ورزشگاه جابه‌جا خواهد شد گفت: پرسپولیس در این ورزشگاه با هوادار بازی کرد و فکر نکنم این مشکل را بشود در نظر گرفت و مشکل بزرگی نیست، ما در این ورزشگاه تمرین‌ می‌کنیم و بازی می‌کنیم و بحث حرفه‌ای نیست و امیدوارم حتی حرف هم درباره‌اش زده نشود!

دیدگاه‌ها