کد خبر : 2024830 | 08 خرداد 1403 ساعت 23:53 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

10 مصدوم داشتیم و 4 نفر با آمپول بازی کردند

نوری: بازیکنان ما انگیزه‌شان را از دست داده‌اند

مربی ملوان می‌گوید این تیم امروز 10 بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته است.

نوری: بازیکنان ما انگیزه‌شان را از دست داده‌اند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری، مربی ملوان، در پایان بازی تیمش مقابل تراکتور که با شکست 3 بر یک انزلی‌چی‌ها همراه شد، اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول تیم ما توانست بازی بهتری را ارائه دهد و به گل هم رسیدیم. سعی کردیم از گلمان دفاع کنیم، اما در نیمه دوم بچه‌ها تمرکز خودشان را از دست دادند و سه گل دریافت کردیم. 

وی افزود: به تیم تراکتور و مربی خوب این تیم آقای مطهری تبریک می‌گویم. واقعا تراکتور تیم قدرتمندی است و برای آسیا بسته شده است. دیدید که چه مهره‌های خوبی در زمین و روی نیمکت داشت.

ویدئو: 334108

مربی ملوان همچنین عنوان کرد: متاسفانه بعد از اینکه جایگاه ما در جدول مشخص شد و برای کسب سهمیه امتیازات لازم را کسب نکردیم، بچه‌ها انگیزه‌شان را از دست دادند. امروز هم بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کردیم. حدود 10 بازیکن ما مصدوم بودند و 4 بازیکن ما هم با آمپول بازی کردند. واقعا از نظر بازیکن در مضیقه هستیم. فقط توانستیم به جوانان بازی بدهیم. امیدوارم در بازی آخر بتوانیم جبران کنیم چون بازی بسیار مهمی برای ما و باشگاه است. امیدوارم در انزلی بتوانیم سه امتیاز را در بازی آخر بگیریم.

نوری درباره گل زودهنگام تراکتور در نیمه دوم گفت: آقای تارتار خیلی تاکید داشت که در 10، 15 دقیقه اول نیمه دوم حواستان باشد که گلی دریافت نکنیم. با این حال تراکتور بازیکنان ملی پوش و خارجی خوبی دارد و قدر این موقعیت‌ها را می‌داند. تیم ما جوان است و میدان دادن به جوانان تاوان دارد. اگر ما هم ستاره داشتیم، می‌توانستیم گلمان را حفظ کنیم. اگر شرایطی مهیا شد که بتوانیم بازیکنان باکیفیت و خارجی خوب جذب کنیم، ما هم می‌توانیم مقابل چنین تیم‌هایی خوب بازی کنیم و رقابت کنیم. رقابت امروز برابر نبود. هواداران ملوان حقشان است که تیم قدرتمندی برای کسب سهمیه داشته باشند که امیدوارم این اتفاق سال آینده بیفتد.

1941598

وی در پایان در خصوص داوری هم گفت: در یک صحنه داور به بازیکن ما به خاطر تمارض کارت زرد داد، اما الان که فیلم بازی را دیدیم، فهمیدم کاملا پنالتی بوده است. 5، 6 بازی است که این داستان رخ می‌دهد. بازی مقابل پنالتی ما را نگرفتند و قبل از آن هم برابر شمس آذر این اتفاق رخ داد. ما در این فصل 14، 15 امتیاز از داوری متضرر شدیم. تیمی مثل ملوان اگر داوری هم بخواهد علیهش باشد، نمی تواند کاری از پیش ببرد. درست است که ما سهمیه می‌گیریم، نه سقوط می‌کنیم، اما داور نباید به ضرر ما باشد. امیدوارم داوری هم به نفع ما باشد و ناخواسته باشد. بازی بعدی یک داور مناسب برای ما در نظر بگیرند چون بازی آخر برابر آلومینیوم برای ما بسیار حساس است.

مربی ملوان درباره جذب بازیکن سرباز توسط تیم ملوان گفت: من قبلا هم گفته‌ام باشگاه ما اگر قرار است بازیکن سرباز بگیرد، بازیکنی بگیرد که انگیزه داشته باشد و قدر پوشیدن پیراهن تیمش را بداند. بازیکنان ملی پوش هم سرباز می‌شوند و ملوان می‌تواند یک سکوی پرتاب برایش باشد. اگر این اتفاق نیفتد، قطعا برعکس خواهد شد و بازیکن سرباز بدون انگیزه به ضرر باشگاه هم می‌شود.

دیدگاه‌ها