کد خبر : 2024821 | 08 خرداد 1403 ساعت 23:32 | 332.2K بازدید | 144 دیدگاه

گل‌محمدی دو سه روز پیش خانه من چای خورد

اوسمار: برای مورچه پرسپولیس خوشحالم!

اوسمار ویرا در کنفرانس خبری پس از بازی برابر شمس آذر حضور یافت و در مورد شرایط پرسپولیس برای کسب جام صحبت کرد.

اوسمار: برای مورچه پرسپولیس خوشحالم!

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا، سرمربی پرسپولیس از آخرین بازی خارج از خانه خود در لیگ برتر سربلند بیرون آمد و پس از پیروزی سه بر یک مقابل شمس آذر قزوین و حفظ صدر به کنفرانس خبری آمد.

*بابت این جو به آنها تبریک می‌گویم
اوسمار در ابتدا گفت: اولا که راجع‌به بازی صحبت می‌کنم، می‌خواستم از تمام مردم قزوین تشکر کنم مخصوصا هواداران تیم پرسپولیس تماشاچیان خوبمان. دیروز که آمدیم نه فقط طرفداران خودمان بلکه همه مردم از ما مهمان‌نوازی خوبی داشتند و ما را در آغوش باز پذیرفتند. امروز هم در ورزشگاه خیلی جو خوبی بین تماشاگران دو تیم بود و خیلی خوب بودند به آنها تبریک می‌گویم. به طرفداران شمس آذر خیلی تبریک می‌گویم. به تیم شمس آذر بابت این زمین خوب و جو خوبی که درست کرده تا تیم‌هایی که اینجا می‌آیند بازی خوبی انجام بدهند تبریک می‌گویم.

*مهم کسب نتیجه بود
امروز همانطور که پیش‌بینی کرده بودیم بازی خیلی سختی داشتیم. تیم شمس آذر خیلی خوب شروع کرد به پرس کردن و بازی را برای ما یک ذره سخت کرده بود و امکان اینکه ما از خط‌ها عبور کنیم و به دروازه نزدیک بشویم سخت بود. در یک اشتباه فردی توانستیم گل اول را بزنیم و یک ذره راحت‌تر بازی کنیم. امروز پرسپولیس مثل بازی‌های دیگرش که پاس‌کاری زیادی انجام می‌دهد پاس‌کاری نداشت اما توانستیم نتیجه را به دست بیاوریم. نیمه دوم یک ذره بازی روان‌تر بود و توانستیم به گل برسیم و خدا را شکر نتیجه را به دست آوردیم.

2026438

*هفته قبل تیم رقیب به داوری اعتراض داشت از نظر شما داوری چطور بود؟
من هیچوقت درباره داوری چه خوب باشد و چه بد نظر نمی‌دهم. شما اصحاب رسانه باید بتوانید خودتان بهتر ببینید و تشخیص بدهید. من ترجیح می‌دهم درباره مسائل فنی بازی صحبت کنم.

*برای دومین بار در قزوین پیروز شدید، شرایط تیم را چطور ارزیابی می‌کنید از الان جشن قهرمانی برگزار می‌کنید یا به بازی بعد فکر می‌کنید؟
ممنون که نتیجه بازی قبل در اینجا را یادآوری کردید. قزوین شهر شانس است. هنوز برای جشن گرفتن و قهرمانی زود است. هیچ وقت برای یک چیزی قبل از به دست آوردنش جشن نمی‌گیرم.

*به نسبت بازی قبل دفاع متمرکز بود، چقدر با مدافعین کار کرده بودید. آیا با آنها صحبت کرده بودید و چقدر شمس آذر را آنالیز کرده بودید؟
دیروز قبل از بازی گفتم که بازی استقلال خوزستان با بازی شمس آذر خیلی فرق می‌کند، شمس آذر در زمین بازی می‌کند و به کناره‌ها می‌رود سانترهای خوبی در محوطه جریمه انجام می‌دهد. خدا را شکر امروز دفاع ما حسین، گئورگی و دانیال و عبدالکریم روز خوبی داشتند و در دفاع خیلی خوب کار کردند.

2027625

*شما بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی شمس آذر با عیسی صحبتی داشتید و بلافاصله پرسپولیس به گل دوم رسید. آنجا آل‌کثیر از پستش خارج شد و فضا برای ریگی باز شد که بتواند شوت‌زنی کند این مورد را در بازی گوش زد کردید یا از قبل تمرین شده بود؟
این مدل سوالات خیلی برای سرمربی خوب است چون می‌تواند از این سوال به نفع خودش استفاده کند. صحبتی که ما کردیم اصلا درمورد بازی نبود و داشتم درمورد چشم‌هایش می‌پرسیدم! خیلی خوشحالم که مسعود این گل را زد چون بازیکنانی که در پست‌ مسعود کار می‌کنند در برزیل می‌گوییم پست مورچه‌ای چون مورچه خیلی کار می‌کند و خیلی‌ها هم‌ نمی‌بینند. کار زیادی انجام می‌دهند ولی به چشم نمی‌آیند. مسعود در این فصل خیلی تلاش کرد و حقش بود به این گل برسد و گل خیلی خوب و به موقعی زد.

*از سوی باشگاه پیشنهاد شده که بمانید؟
من در دو سه کنفرانس خبری گفته بودم که الان برای ما مهمترین چیز تمرکز روی بازی‌هاست، چون پرسپولیس باید به لیاقتی که دارد برسد و قهرمانی از همه چیز مهم‌تر است. بعد از تمام شدن بازی‌ها امیدوارم که صحبت‌ها به خوبی پیش برود و یک خبر مثبت و خوبی داشته باشیم.

2025982

*دلیل عصبانیت آخر بازی چه بود؟
از پنج دقیقه وقت اضافه‌ای که داور گرفته بود گذشته بود و گذاشتند دو کرنر اتفاق بیفتد و بعد از آن بازیکنان ما در موقعیت سه به تک روی دروازه شمس آذر بودند و داور می‌توانست بگذارد ضربه زده شود و بعد از آن سوت را بزند. دلیل عصبانیت من این بود.

*طرفداران دوست دارند بدانند بعد از پیروزی‌های درخشانی که با تیم به‌دست می‌آورید گل‌محمدی به شما تبریک می‌گوید؟
این سؤال یک مقدار شخصی است، اما من و یحیی با هم دوست هستیم، دوستان با هم حرف می‌زنند و صحبت می‌کنند و رفت و آمد می‌کنند. تیمی که الان می‌بینید، حاصل کار آقا یحیی هم هست و فقط کار من نیست. این نتایج ما حصل کار اکیپی است که آقا یحیی هم جزء آن است. ما دو سه روز پیش با آقا یحیی در خانه من نشسته بودیم و با هم چای می‌خوردیم.

دیدگاه‌ها