کد خبر : 2024820 | 08 خرداد 1403 ساعت 23:32 | 137.7K بازدید | 86 دیدگاه

مسئولیت این باخت با من بود

نویدکیا: قهرمانی استقلال یا پرسپولیس برایم مهم نیست

محرم نویدکیا درباره شرایط تیمش پس از شکست در هفته بیست و نهم صحبت کرد.

نویدکیا: قهرمانی استقلال یا پرسپولیس برایم مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا، سرمربی مس رفسنجان، پس از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان با نتیجه 3 بر دو در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: باید به تیم استقلال خوزستان بابت بردشان تبریک گفت. ما یک نیمه اول بسیار بدی داشتیم و وقتی که در یک نیمه، سه گل می‌خوری یعنی در ساختار دفاعی تیمی بسیار بد بودیم. باید در مورد این بازی خیلی فکر کنیم و مفصل این بازی را ببینیم. نقاط تاریک زیادی در نیمه اول داشتیم که برای خودم هم جالب بود که این میزان می‌توانیم اشتباه کنیم. در نیمه دوم بازی بهتری انجام دادیم اما در خلق موقعیت خیلی موفق نبودیم. موقعیتی هم به تیم حریف ندادیم و بیشتر سعی کردند از ضدحملات استفاده کنند و از فاصله‌های دورتر شوت بزنند. در کل روز بدی بود و از همه هواداران معذرت خواهی می‌کنم که تا اینجا آمدند اما بازی خوبی ندیدند.

ویدئو: 334082

او ادامه داد: این بازی یک آلارم خوب برای ما بود که حواسمان باشد. این تقصیر من است چون من سرمربی تیم هستم و وظیفه من است که بتوانم از لحاظ جسمانی و چه از لحاظ روحی و روانی، تیم را بالا بیاورم که متاسفانه این شرایط را نداشتیم. مسئولیتش با سرمربی است و امیدوار هستم بازی‌های بعدی را با ذهنیت بهتر بازی کنیم.

*حضور در جام حذفی ذهن بازیکنان تیمتان را مشغول نکرده است؟
این تقصیر من است. باید به تیم استقلال خوزستان تبریک گفت. بازی باکیفیتی در نیمه اول انجام دادند و جسور بودند اما اینکه به خاطر جام حذفی باختیم، چیزی است که به من برمی‌گردد چون شاید نتوانسته باشم تیم را از نظر ذهنی آماده کنم. در فوتبال پیش می‌آید که ببازیم ولی اینکه تیم‌های دیگر در این موضوع ذی نفع بودند من را واقعا اذیت می‌کند. باید خیلی منظم بازی می‌کردیم. این برد ما را 2-3 پله در جدول بالا می‌آورد اما این فرصت را متاسفانه از دست دادیم.

*بازی آخر شما با پرسپولیس است و این تیم در جدال قهرمانی خواهد بود. شرایط را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
قهرمان برای من فرقی نمی‌کند. واقعا برای من هم مهم نیست که کدام تیم اوت می‌شود. برای من این مهم است که تیمم با نظم خوبی بازی کند که در این بازی چنین چیزی نداشتیم. اگر با این سبک مقابل پرسپولیس بخواهیم بازی کنیم قطعا مشکلات بزرگی خواهیم داشت. باید خیلی خوب این بازی را ببینیم تا بفهمیم چه مشکلاتی داشتیم. اگر بخواهم بهانه بیاورم، خیلی بهانه دارم. مثلا اینکه تیمم با اتوبوس به انزلی رفته و 700 کیلومتر سفر داشته که این از نگاه من بهانه است. برای خیلی از آدم‌ها این حرف‌ها لذت بخش است که این حرف را بزنم تا مسئولیت را از روی دوش خودشان بردارند اما من اعتقادی به این مسائل ندارم. من باید تیمم را بهتر از این آماده می‌کردم.

*حامد لک چرا بازی نکرد؟ چون در جام حذفی محروم است؟
دقیقا. ما نمی‌خواستیم داوود بدون بازی کردن به سراغ جام حذفی برود. خواستیم به او یک شانس داده باشیم تا بتواند به شرایط مسابقه خودش را برساند و بعد در جام حذفی به ما کمک کند ولی متاسفانه حالا با اینکه به نظرم روی گل‌ها تقصیری نداشت ولی 3 گل خورد.

*مدیران تیم هم در تمرینات اخیر تیم شما حضور داشتند. این روی تیم شما چقدر تاثیر مثبت دارد؟
در فوتبال حرف زدن راحت است. فکر می‌کنم وظیفه همه است که از این تیم مراقبت کنند.

دیدگاه‌ها