کد خبر : 2024817 | 08 خرداد 1403 ساعت 23:29 | 21.5K بازدید | 14 دیدگاه

آقایی‌پور سوپراستار استقلال در رفسنجان!

جواد آقایی‌پور یک بازی فوق‌العاده دیگر با پیراهن استقلال خوزستان انجام داد.

آقایی‌پور سوپراستار استقلال در رفسنجان!

به گزارش "ورزش سه"، جواد آقایی‌پور یک بازی دیگر درخشید تا سوپراستار استقلال خوزستان در رفسنجان باشد و دو گلی که در این مسابقه به ثمر رساند شرایط را به طور کامل به سود تیم خود تغییر دهد و پیروزی مهمی در این مسابقه برای آنها رقم بخورد.

آقایی‌پور هفته گذشته با دو پاس گل مقابل پرسپولیس در نیمه اول فوق‌العاده نقش‌آفرینی کرد و در این مسابقه با دو گل باز هم در روند مسابقه تاثیرگذار بود تا به ستاره‌ای بدون جانشین در این تیم تبدیل شود.

او در این فصل 9 گل و 3 پاس گل به نام خودش ثبت کرده و با اختلاف زیاد نسبت به علیرضا کاظمی که پنج تاثیرگذاری مستقیم روی گل‌های این تیم داشته در صدر تاثیرگذارترین بازیکن فصل استقلال خوزستان قرار دارد و در روند هجومی این تیم نقش ویژه‌ای دارد.

2027673
2027674

آقایی‌پور در نیم فصل نخست مقابل پرسپولیس دو گل به ثمر رساند و در بازی برگشت هم دو پاس گل ارسال کرد تا اولین فصل حضورش در لیگ برتر با درخشش در مقابل صدرنشینی فعلی لیگ ایران همراه شود، این نمونه‌ای از عملکرد خیره‌کننده او بود و علاوه بر گل‌های مهمی که به ثمر رسانده یکی از بازیکنانی بوده که از روش‌های مختلفی برای استقلال خوزستان گلزنی کرده، ضربه سر، ضربه آکروباتیک، شوت از راه دور و فرارهای انفجاری، او یک بازیکن کامل برای استقلال خوزستان بوده است!

فصل برای آقایی‌پور و استقلال خوزستان به پایان نرسیده و او در صورتی که بتواند به درخشش در پیراهن استقلال خوزستان ادامه دهد می‌تواند دهمین گل فصل خود را در حالی به ثمر برساند که بقای این تیم را هم در لیگ برتر قطعی کند، یک پایان دراماتیک برای جوان اول استقلال خوزستان!

دیدگاه‌ها