کد خبر : 2024814 | 08 خرداد 1403 ساعت 23:20 | 98.7K بازدید | 120 دیدگاه

افسوس نكونام پس از گل ترابى در قزوين (عکس)

عكس‌هاى اختصاصى ورزش سه از لحظه بعد از گل سوم پرسپوليس مقابل شمس آذر از جواد نكونام پيام‌هاى مختلفى با خود به همراه دارد.

افسوس نكونام پس از گل ترابى در قزوين (عکس)

به گزارش "ورزش سه" استقلال يك بر صفر از گل گهر سيرجان در آزادى جلوست، ثانيه‌ها براى جواد لاليگايى سكوهاى آبى پايتخت عين چكش روى چكش سوهان روح است، شايد گل مساوى شمس آذرى‌ها آب رو آنش درون براى استقلالى‌ها به حساب آيد كه جواد آرزويش را در دل دارد اما ارسال مهدى ترابى و اشتباه وحشتناك عليرضا جعفرپور دروازبان قزوينى‌ها در دقيقه ٩٠ يعنى تمام استقلال نمى‌تواند با برد ٣ بر ١ رقيب به صدر بازگردد.

جواد نكونام تا مى‌شنود پرسپوليس گل سوم را زده و خبرى از مساوى يا از دست دادن امتياز توسط رقيب سنتى حداقل قبل از هفته آخر نيست، دست‌هايش را روى صورت مى‌گذارد.

حال جواد و استقلال فقط ٩٠ دقيقه البته با احتساب وقت‌های اضافى احتمالى در نيمه اول و دوم فرصت دارند تا شايد با لغزش پرسپوليس به جام برسند.

2027669

دست‌هاى جواد بر روى صورت وقتى از حتمى شدن برد رقيب و حفظ صدرنشينى خبردار می‌شود آيا اين معنى را دارد كه ركورددار بازي‌هاى ملى فوتبال ايران قافيه را باخته می‌بيند؟

آيا سرمربى پسران آبى ديگر جام قهرمانى را در دل از دست داده است؟

هيچكس از دل جواد نكونام غير از خودش خبر ندارد اما چيزى كه پر واضح مشخص است اين است كه پرسپوليسى‌ها روى بازى خود تمركز دارند و استقلالى‌ها نصف حواس خود را به نتايج رقيب در مسابقه‌های خود معطوف كرده‌اند.

هر چه هست و نيست از عكس العمل‌های سرمربى كه در هفته‌های اخير مشت‌های گره كرده‌اش مشهور شده بود هيچ تعبيرى جز افسوس و افسوس نمى‌توان برداشت كرد.

حالا امید استقلال به محرم نویدکیاست....

دیدگاه‌ها