کد خبر : 2024812 | 08 خرداد 1403 ساعت 23:19 | 75.6K بازدید | 405 دیدگاه

استقلال، پرسپولیس: دو مسابقه و یک جام

شما قهرمان لیگ را انتخاب کنید

روز شنبه این دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به پایان خواهد رسید، در حالی که حساسیت همچنان در اوج است و هر دو تیم استقلال و پرسپولیس شانس قهرمانی دارند.

شما قهرمان لیگ را انتخاب کنید

به گزارش "ورزش سه"، با پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل شمس‌آذر و برد یک بر صفر استقلال مقابل گل‌گهر دو تیم با فاصله یک امتیازی به رقابت خود در صدر جدول لیگ ادامه دادند و در شرایطی که فرمان قهرمانی دست پرسپولیس است، نتیجه دو تیم در دو مسابقه مقابل مس رفسنجان (پرسپولیس) و پیکان (استقلال) تکلیف قهرمانی این فصل از رقابت‌های لیگ را مشخص خواهد کرد.

دو بازی امروز شمایی از کلیت فضای فنی و رقابتی دو تیم در رقابت‌های این فصل بود؛ جایی که پرسپولیس در نیمه دوم با یک رویکرد تهاجمی از گل تساوی مقابل حریف جا نخورد و با دو گل در دقایق بعدی، شمس‌آذر شگفتی‌ساز را شکست داد و در آن سو استقلال پس از به ثمر رساندن گلی در واپسین ثانیه‌های نیمه اول، اقدام به حفظ نتیجه کرد و نتیجه ۱-۰ را تا پایان نگه داشت.

2027587

حالا هر دو تیم شانس لازم را برای کسب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دارند، اما پرسپولیس با کسب پیروزی در دیدار مقابل مس رفسنجان به صورت قطعی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران خواهد شد.

امروز مس رفسنجان مقابل استقلال خوزستان سه بر دو شکست خورد و پیکان، حریف بعدی استقلال هم با توجه به تساوی مقابل فولاد در شرایط خطرناک سقوط قرار گرفت و چه بسا در صورت شکست مقابل استقلال، آنها تبدیل به دومین تیم سقوط‌کننده بعد از نفت آبادان بشوند؛ بنابراین بازی‌های هفته آخر بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است و در نهایت جدیت دنبال خواهد شد و هیچ تیمی هیچ لحظه‌ای را به حریف واگذار نخواهد کرد.

حالا شما می‌توانید قهرمان لیگ را پیش‌بینی کنید. اینجا برای ما کامنت بگذارید که آیا پرسپولیس دومین قهرمانی متوالی خود را به دست می‌آورد یا استقلال پس از بالا بردن جام توسط فرهاد مجیدی، نکونام را به عنوان مربی قهرمان جدید معرفی خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها