کد خبر : 2024810 | 08 خرداد 1403 ساعت 23:19 | 49.6K بازدید | 24 دیدگاه

از خوب بازی کردن و نتیجه نگرفتن خسته‌ام

اوزونیدیس: باور نمی‌کنم که به استقلال باختیم

سرمربی گل گهر می‌گوید که اولویت او لیگ برتر نیست، ولی از اینکه تیمش خوب بازی می‌کند و نتیجه نمی‌گیرد، خسته شده است.

اوزونیدیس: باور نمی‌کنم که به استقلال باختیم

به گزارش "ورزش سه"، ماریوس اوزونیدیس، سرمربی گل گهر، پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال در نشست خبری پس از بازی گفت: امروز جنگیدیم، توپ داشتیم، توپ پخش کردیم، اما دوباره نتیجه را واگذار کردیم. اصلاً باورم نمی‌شود. اگر مربی آکادمی بودم، از سبک بازی تیم‌مان و اینکه خوب پاس می‌دهیم، خوشحال می‌شدم، ولی ما تیم حرفه‌ای هستیم و احتیاج به نتیجه داریم.

ویدئو: 334096

سرمربی سیرجانی‌ها در ادامه گفت: الان اولویت ما لیگ برتر نیست، اما هم من و هم بازیکنان از این شرایط که خوب بازی می‌کنیم و نتیجه نمی‌گیریم، خسته هستیم. در نیم فصل دوم با غایبان زیادی بازی کردیم، اما سطح خوب‌مان را حفظ کردیم. همیشه اتفاقاتی می‌افتد که بازی را از دست می‌دهیم.

وی در ادامه گفت: باید کمی باهوش‌تر باشیم. در واقع وقتی که دو دقیقه از پایان نیمه اول باقی مانده بود، باید کمی بازی را نگه می‌داشتیم، توپ‌های بلند می‌زدیم و نتیجه را حفظ می‌کردیم، چون آنها تحت فشار بودند، نه ما. همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که اگر عقب بنشینیم، استقلال تیم خطرناکی است، چون در کرنرها و ضربات ایستگاهی و توپ‌های بلند خطرناک نشان می‌دهد.

اوزونیدیس گفت: ما می‌دانستیم که این سبک استقلال است و اصلاً درباره آن بحثی ندارم. در نیمه دوم نیز شروع به پاس‌کاری و ایجاد موقعیت و کنترل بازی کردیم و چندین شانس هم داشتیم. در چنین بازی‌های وقتی که چندین شانس دارید و موفق به گلزنی نمی‌شوید، مشخص است که بازنده می‌شوید.

او درباره موقعیت‌هایی که تیمش از دست داده، گفت: در نیم فصل دوم موقعیت‌ها را از دست می‌دهیم. می‌بینید بازیکن ما از فاصله 2 متری نمی‌تواند توپ را گل بزند. ذهنیت ما مشکلی ندارد، اما 4-3 بازیکن باکیفیت باید به این مجموعه اضافه کنیم. در تمام طول بازی‌ها نمی‌توانم شکایتی از بازیکنان خود داشته باشم که بگویم تلاش نکردند و نجنگیدند. هیچ شکایتی از آنها نداشتم اما مشکل ما این است یک موقعیت حریف راحت به گل‌ می‌رود و 5-4 شانس را نمی‌توانیم گل کنیم.

او ادامه داد: برای ما باعث افتخار است که امشب مقابل 60-50 هزار تماشاگر به بازیکنانی مثل اسلام‌طلب، شرفی، پوریا لطیفی و... بازی دادیم که همگی زیر 20 سال هستند و برای آینده آماده می‌شوند. در لیگ دیگر نمی‌‎توانیم کار خاصی انجام بدهیم. تیم خیلی خوبی داریم اما در نیم فصل دوم مثل اینکه چشمان خود را درآورده بودیم و تمام موقعیت‌های خود را از دست دادیم. روی اشتباهات خودمان بازی را باختیم. یک بازی دیگر تمام شد. البته جام حذفی را پیش رو داریم اما باشگاه باید برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم. گل‌گهر در نیم فصل دوم شرایط جدیدی را تجربه کرد، اما من هم با توجه به تجاربی که به دست آوردم، باید فکر کنم.

2027716

وی گفت: در جایگاه سرمربی انتظار چنین نتایجی را از تیم خود در نیم فصل دوم نداشتم. برتری استقلال را تبریک می‌گویم. به جواد نکونام علاقه دارم و با توجه به شناختی که از او در لیگ قهرمانان آسیا به دست آوردم، دوست دارم قهرمان شود. با این وجود سبک بازی پرسپولیس را بیشتر ترجیح می‌دهم.

اوزونیدیس درمورد اینکه شنیده می‌شود یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی یونان است، عنوان کرد: الان نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم و می‌خواهم مقداری فکر کنم. الان زمان این صحبت نیست زیرا تمرکز من روی گل‌گهر است.

وی درخصوص اینکه گل‌گهر سال گذشته با امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی ششم شد اما امسال در جایگاه نهم قرار دارد، گفت: از کار و سبک بازی تیم راضی هستم اما از نتایج راضی نیستم زیرا شایسته نتایج بهتری بودیم. خیلی اتفاقات افتاده و در برخی بازی‌ها مثل دیدار با پیکان در دقایق آخر گل خوردیم و نتیجه را از دست دادیم اما چه تفاوتی بین جایگاه ششم یا نهم وجود دارد؟ هدف ما قرار گرفتن در رتبه بالاتر بود اما وقتی از آن هدف دور شدیم، سعی کردیم به برخی بازیکنان جوان بازی بدهیم. برای مثال مهاجم 20 ساله ما حدود 10 گل زده است. کدام تیم به مهاجمی با این سن بازی می‌دهد؟ این نتایج ما را اذیت می‌کند. نیاز به فکر کردن در این مورد داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال توانایی قهرمانی دارد، عنوان کرد: گفتم به خاطر نکونام دوست دارم استقلال قهرمان شود اما سبک بازی پرسپولیس را به این تیم ترجیح می‌دهم.

وی درمورد دلیل تفاوت نتایج گل‌گهر در لیگ برتر و جام حذفی، گفت: خستگی فکر بازیکنان. بازی‌ها را از دست دادیم اما جنگیدیم. نمی‌توانم در این مورد شکایتی داشته باشم. با این وجود نیاز داشتیم گل بزنیم و راحت گل نخوریم تا این اتفاقات نیفتد. فوتبال خیلی ورزش ساده‌ای است. باید برخلاف ما از فرصت‌ها استفاده کرده و اشتباه نکنید. ما در نیم فصل دوم تیم را حفظ و برخی جوانان را اضافه کردیم. شروع به رشد دادن این جوان‌ها کرده و به مرور از آنها استفاده کردیم.

سرمربی گل‌گهر در پایان گفت: اگر نگاه کنید، در هر بازی نیم فصل دوم 6-5 بازیکن مصدوم داشتیم. امشب مسیح زاهدی، علیزاده، مهدی تیکدری، قائم اسلامی‌خواه را نداشتیم و عاشوری با مصدومیت به بازی آمد. تیمی نبودیم که 20 بازیکن سطح بالا داشته باشد. با جوانان و 14-13 بازیکن باتجربه جلو رفتیم. با این وجود برای بازیکنان ناراحت هستم زیرا شایسته این نتایج نبودند.

2027717

دیدگاه‌ها