کد خبر : 2024800 | 08 خرداد 1403 ساعت 22:59 | 29.4K بازدید | 91 دیدگاه

تا ثانیه آخر به دنبال جام خواهیم بود

سمیعی: اولویت ما بازی در مشهد و اراک است

فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، می‌گوید علی‌رغم کشیده شدن سرنوشت قهرمانی به هفته آخر، اما همچنان محل برگزاری بازی این تیم برابر پیکان مشخص نشده است.

سمیعی: اولویت ما بازی در مشهد و اراک است

به گزارش "ورزش سه"، هفته ماقبل پایانی لیگ برتر خلیج فارس امشب برگزار شد و در نهایت استقلال در ورزشگاه آزادی با برتری ۱-۰ مقابل گل گهر به پیروزی رسید و پرسپولیس در قزوین شمش آذر را ۳-۱ شکست داد.

این نتایج باعث می‌شوند که تعیین قهرمان فصل جاری به هفته پایانی کشیده شود، جایی که پرسپولیس در استادیوم آزادی میزبان مس رفسنجان است، اما مشخص نیست استقلال در چه ورزشگاهی به مصاف پیکان می‌رود.

ویدئو: 334071

فرشید سمیعی که مسئولیت سرپرستی مدیرعاملی استقلال را برعهده دارد، پس از بازی امشب مقابل گل گهر، درباره دیدار امشب گفت: «بچه‌ها تلاش‌شان را کردند. خسته نباشند. ممنونم از زحمات‌شان. ممنونم از هولدینگ خلیج فارس. ان‌شاءالله که بچه‌ها در بازی آخر هم پرقدرت ظاهر می‌شوند، مسابقات ادامه دارند، امید هنوز هست و باید ببینیم چه می‌شود.»

او در پاسخ به سوالی درباره محل برگزاری دیدار مقابل پیکان گفت: «هنوز‌ مشخص نشده ولی قرار است اعلام شود.»

او همچنین به سوالی در مورد خطر سقوط پیکان و احتمال بدون تماشاگر بودن بازی پاسخ داد: «اینطوری نمی‌شود چون بازی قبلی پیکان مقابل رقبای ما با حضور تماشاگر برگزار شده است.»

1898121

او همچنین شکایت برخی از داوران از استقلال به دلیل اعتراض اعضای تیم به تصمیمات داوری و مصاحبه علیه داوران را «کذب» دانست و مدعی شد که «چیزی اعلام نشده است.»

سمیعی در ادامه درباره حس ناامیدی‌اش نسبت به احتمال کم قهرمانی استقلال و تاثیر این حس بر هواداران استقلال گفت: «وقتی هم مدیر و هم هوادار باشی، نتایج بازی‌ها بر روی شما اثر خواهند گذاشت. برای بازی روز شنبه ۱۰۰ درصد دوباره پرقدرت و پرامید ظاهر می‌شویم. ان‌شاءالله به امید خدا تا آخرین ثانیه به دنبال پیروزی و فتح جام خواهیم بود.»

او در آخر در مورد شهر احتمالی برگزاری بازی با پیکان مدعی شد: «مشهد و اراک بین شهرهایی که باشگاه ما اعلام کرده در اولویت بوده‌اند، اما درنهایت بستگی به نتایج جلسات خواهد داشت.»

دیدگاه‌ها