کد خبر : 2024799 | 08 خرداد 1403 ساعت 22:59 | 137.2K بازدید | 328 دیدگاه

می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم اما نشد؛

دقیقی: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم

سرمربی شمس‌آذر در پایان دیدار با پرسپولیس؛ تیمش را شایسته نتیجه بهتر دانست.

دقیقی: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست ۳ بر ۱ شمس‌آذر در دیدار مقابل پرسپولیس، سعید دقیقی سرمربی این تیم گفت: از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کنم؛ هرچند گفته بودم که ما برای قرمز و آبی بازی نمی‌کنیم.

ویدئو: 334072

او ادامه داد: بازی را در نیمه اول تاکتیکی پیش بردیم و کاملا تیم برتر میدان بودیم؛ ۶ یا ۷ ضربه کرنر داشتیم و روی یک اشتباه فردی گل خوردیم. کاپیتان تیمم که یکی از بهترین بازیکنان تیم ما است؛ شب قبل بازی به شدت مریض شد و با توجه به بضاعت‌مان در مهره، از او استفاده کردیم و این اشتباه را انجام داد. فکر می‌کنم این تنها موقعیت پرسپولیس در نیمه اول روی دروازه ما بود که ایجاد کرد و حتی یک بار هم وارد محوطه ۱۸ قدم ما نشدند.

دقیقی در ادامه گفت: نیمه دوم تغییراتی داشتیم و گل زدیم، گل دوم را می‌توانستیم بزنیم اما پاپی به دلیل فشار و خستگی نتوانست ضربه آخر را بزند. تیم بزرگ پرسپولیس هر مهره‌اش که وارد میدان می‌شود؛ با تجربه هستند و شرایط سخت را تجربه کردند اما من درود می‌فرستم به شرافت بازیکنانم. فکر می‌کنم دو گلی که پرسپولیس به ما زد فقط بحث اشتباهات فردی بود و این بچه‌ها بابد تجربیات بیشتری به دست آورند اما باز هم خودشان را در فصلی که گذشت به بهترین شکل اثبات کردند.

دقیقی در پایان گفت: تمام تلاش‌مان را کردیم و در این بازی من به اندازه تمام مسابقات فصل در کنار زمین حرص و جوش خوردم تا فقط از شرافت‌مان دفاع بکنیم. فوتبال است و تیم بزرگ پرسپولیس به دنبال قهرمانی بود و ما هم دنبال اثبات خودمان. می‌توانستیم نتیجه‌ دیگری رقم بزنیم اگر در تک صحنه‌ها بچه‌ها گوش به نکات تاکتیکی من می‌دادند؛ آن گل‌ها را نمی‌خوردیم. در کل تبریک می‌گویم به آن‌ها.

دیدگاه‌ها