کد خبر : 2024789 | 08 خرداد 1403 ساعت 22:03 | 78.2K بازدید | 71 دیدگاه

روز باشکوه امید: سومین مرد تاریخ پرسپولیس

امید عالیشاه با حضور در دیدار حساس مقابل شمس آذر از رکورد تاریخی دو بازیکن عبور کرد.

روز باشکوه امید: سومین مرد تاریخ پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان پرسپولیس را حالا باید باسابقه‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه بعد از علی پروین و محمد پنجعلی بدانید. او موفق به عبور از حدنصابی شد که دو رهبر بزرگ این باشگاه، حسین عبدی و سیدجلال حسینی، موفق به عبور از آن نشده بودند.

امید عالیشاه حالا سابقه 262 بازی با پیراهن پرسپولیس را دارد و به تنهایی در جایگاه سوم باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه قرار می‌گیرد. جایی که با فاصله دو بازی نسبت به محمد پنجعلی، فرصت عبور از رکورد او در فصل آینده را دارد.

این یک موفقیت استثنایی برای امید عالیشاه است که همچنان نقشی تاثیرگذار را در تیم پرسپولیس ایفا می‌کند و احتمالا پیشنهاد تمدید قرارداد را هم در پایان فصل خواهد گرفت تا به رکورد علی پروین حمله کند.

2027644

عالیشاه از لیگ سیزدهم در پرسپولیس حضور دارد و اگر دوره یک و نیم ساله سربازی نبود، حالا به دومین بازیکن 300تایی سرخپوشان تبدیل می‌شد، اما حالا برای این رکورد باید یکی دو فصل دیگر در پرسپولیس بماند.

این رکورد بزرگ برای عالیشاه در حالی به ثبت خواهد رسید که او در صورت قهرمانی به اولین کاپیتان پرسپولیس بعد از سیدجلال تبدیل می‌شود که دو قهرمانی را به عنوان کاپیتان تجربه می‌کند.

امید عالیشاه همچنین به بهترین پاسور لیگ برتری سرخپوشان هم تبدیل می‌شود و باید دید که در نهایت چه سرنوشتی در پرسپولیس خواهد داشت.

دیدگاه‌ها