کد خبر : 2024783 | 08 خرداد 1403 ساعت 21:42 | 63.4K بازدید | 44 دیدگاه

شگفت‌انگیز در اکباتان با 5 گل

جشن بقای نساجی با حضور رونالدو و عینک دودی!

تیم فوتبال نساجی قائمشهر پیروزی ۵-۰ در دیدار مقابل هوادار ۱۰ نفره بقای خود را در لیگ برتر فوتبال ایران تضمین کرد.

جشن بقای نساجی با حضور رونالدو و عینک دودی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ساکت الهامی پس از تساوی باارزش بدون گل مقابل استقلال در هفته گذشته، امشب در ورزشگاه دستگردی مقابل تیم هوادار قرار گرفتند که این بازی با نتیجه پنج بر صفر به سود نساجی به پایان رسید.

دو گل نساجی را محمدرضا آزادی به ثمر رساند و حسین زامهران، محمد عباس‌زاده و مهرداد عبدی (از روی نقطه پنالتی) دیگر گلزنان نساجی در این مسابقه بودند. اگرچه روی گل اول این گمانه وجود داشت که مدافع هوادار دروازه خود را باز کرده است.

نساجی با این پیروزی با ۲۹ امتیاز بالاتر از هوادار قرار گرفت و خود را از دسترس منطقه سقوط خارج کرد. آنها در حال حاضر در جدول آنلاین لیگ برتر در رده یازدهم قرار دارند و با توجه به اینکه امتیاز بقا برای لیگ برتر در نهایت ۲۸ امتیاز خواهد بود (با توجه به پیروزی استقلال خوزستان مقابل مس رفسنجان)، به این ترتیب آنها در ورزشگاه دستگردی و بدون حضور تماشاگران خودی جشن بقا برگزار می‌کنند.

نساجی این بقا را مدیون ساکت الهامی و البته پیروزی درخشانش مقابل استقلال خوزستان در بازی رو در رو در اهواز است و این دومین باری است که الهامی با این تیم سرخپوش دست به این کار بزرگ می‌زند. او مربی محبوب این تیم پرهوادار لیگ برتری است که به صورت خصوصی اداره شده و جزء تیم‌های احترام‌برانگیز لیگ است. شاگردان ساکت الهامی در پنج بازی گذاشته سه پیروزی به دست آوردند که این برد، بقای آنها را در لیگ برتر تضمین کرده است.

نکته جالب شادی‌های متنوع محمدرضا آزادی، مهاجم جوان نساجی‌چی‌ها، است که اتفاقا در دیدار رو در رو مقابل استقلال خوزستان هم موفق به گلزنی شده بود. حالا الهامی با پیروزی مقابل تیم سابقش سر به آسمان ساییده و یکی از بهترین روزهای زندگی خود را تجربه می‌کند، اگرچه هنوز لیگ برتر با گرما و حرارت ادامه دارد و شاید در ورزشگاه دستگردی هم معجزه‌‌ای اتفاق بیفتد.

2027626
2027627
2027628
2027629
2027630

عکس‌ها: معین نادری

دیدگاه‌ها