کد خبر : 2024725 | 08 خرداد 1403 ساعت 19:32 | 2.4K بازدید | 2 دیدگاه

ترکیب فولاد برای جدال با پیکان مشخص شد

یازده بازیکن ابتدایی فولاد برای تقابل با پیکان مشخص شد.

ترکیب فولاد برای جدال با پیکان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ برتر دو تیم فولاد خوزستان و پیکان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این آخرین دیدار خانگی فولاد خوزستان در لیگ بیست و سوم خواهد بود و همین موضوع عاملی است تا تیم خوزستانی که خطر سقوط را در نزدیکی خود احساس می‌کند، در جدال با همسایه خود در جدول، با نگرشی متفاوت با سایر دیدارها به این دیدار برود. عبدالله ویسی، سرمربی فولاد خوزستان، برای این دیدار مقابل شاگردان رضا عنایتی، از این یازده بازیکن به عنوان یازده بازیکن اولیه ترکیبش استفاده کرده است که به شرح زیر است:
کریستوفر کنت، مجتبی نجاریان، جفرسون، شاهین توکلی، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، لوکاس کاندیدو، احسان پهلوان، ساسان انصاری، محمد عسکری و لوسیانو پریرا
جفرسون مدافع برزیلی این تیم با توجه به محرومیت کولیبالی در ترکیب ابتدایی این تیم قرار گرفته و در غیبت مدافع اهل مالی خودش شرایط متفاوتی در این بازی خواهد داشت.
فولاد هفته گذشته از میزبانی خود نهایت استفاده را کرد و توانست بردی بسیار حیاتی را کسب کند تا در روز توقف رقبای قعر جدولی شرایط خود را بهتر کند. اهوازی‌ها این هفته این فرصت را دارند تا در دومین میزبانی پیاپی خود با کسب سه امتیاز حضور خود در فصل بعدی لیگ برتر را هم تا حد زیادی قطعی کنند.

دیدگاه‌ها