کد خبر : 2024705 | 08 خرداد 1403 ساعت 19:04 | 23.8K بازدید | 39 دیدگاه

در هیچ مسابقه‌ای از پیش بازنده نیستیم؛

فهمیده: بازی با استقلال مرجع اشتباهات داوری شده

مدیرعامل ملوان می‌گوید بازیکنان این تیم در هیچکدام از مسابقات این فصل از پیش بازنده نبوده‌اند.

فهمیده: بازی با استقلال مرجع اشتباهات داوری شده

به گزارش "ورزش سه"، آرش فهمیده به تبریز سفر کرده تا تقابل ملوان و تراکتور را از نزدیک تماشا کند، ساعتی پیش از مسابقه در گفتگویی درباره غیبت تماشاگران در ورزشگاه گفت: فکر می‌کنم آخرین بار که اینجا بودیم، سال ۹۲ بود. خاطرات تلخ و شیرینی از این استادیوم داریم. امروز هم دوست داشتیم بازی با هوادار برگزار می‌شد و هم هواداران محترم تراکتور و هم هواداران پرشور ما در استادیوم حاضر می‌شدند و شاهد یک بازی باشکوه می‌بودیم.

او در مورد سفر خود به تبریز عنوان کرد: من یکی از هواداران باسابقه باشگاه ملوان هستم و همیشه دوستان که سوال می‌پرسند، می‌گویم برای ما فرقی نمی‌کند که با چه عنوانی در تیم باشیم. من قبلا همه بازی‌ها را به عنوان هوادار می‌آمدم و الان هم به عنوان یک رفیق و دوست در خدمت بچه‌ها هستم.

مدیرعامل ملوان در پیش‌بینی از مسابقه امروز گفت: من امروز به بازی خوشبین هستم و حس خوبی دارم، چون احساس می‌‌کنم بچه‌ها واقعا انگیزه دارند. هیچکدام از بازی‌های امسال ما طوری نبوده که بچه‌ها خودشان را از پیش بازنده فرض کنند. حتی در بازی اول و دومی که اول فصل داشتیم، با اینکه بازی مقداری گره خورد و دچار چالش شدیم اما به اذعان همگان خوب بازی کردیم. اگر خاطرتان باشد کرنری که در بازی با استقلال منجر به گل شد، یک ضرب‌المثل شده و هر کسی می‌خواهد درباره مسائل داوری صحبت کند، می‌گویند شبیه همان کرنری که در بازی ملوان خطا گرفتند. فکر می‌کنم امروز شاهد بازی خوب هستیم و ان‌شاءالله با امتیاز از تبریز خارج شویم.

دیدگاه‌ها