کد خبر : 2024683 | 08 خرداد 1403 ساعت 17:51 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت مهاجم استقلالی به فولاد آرنا!

علی قربانی بعد از یک فصل دوری در ورزشگاه فولاد آرنا مقابل تیم سابق خود بازی خواهد کرد.

بازگشت مهاجم استقلالی به فولاد آرنا!

به گزارش "ورزش سه"، علی قربانی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان که فرصت کافی برای حضور در این تیم پیدا نکرد امروز به ورزشگاه فولاد آرنا بازخواهد گشت و مقابل تیم سابق خود بازی ‌خواهد کرد.

علی قربانی در اواسط فصل و در مقابل نفت مسجد سلیمان با مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی رو به رو شد و فصل برای او به پایان رسید. او بعد از دوری طولانی مدت از فوتبال در نیم فصل به پیکان پیوست و برای این عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشت، 3 گل و 2 پاس گل در 12 مسابقه نتیجه تلاش‌های او در تیم پیکان بوده است.

او امروز در حالی به مصاف تیم سابق خود خواهد رفت که تیم فولاد خوزستان به پیروزی در این مسابقه نیاز دارد و برای بقا در لیگ برتر باید در ورزشگاه خانگی سه امتیاز مسابقه را کسب کند، پیکان در سه بازی اخیر خود در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده و ضعف بزرگی در این تیم دیده می‌شود که قربانی و دیگر بازیکنان هجومی این تیم به دنبال طلسم شکنی خواهند بود.

مهاجم بلند قامت پیکان یکی از بازیکنانی است که رضا عنایتی روی درخشش او در این مسابقه حساب ویژه‌ای باز کرده است و با توجه به اینکه سابقه حضور در فولاد خوزستان را در کارنامه خود داشته، شناخت نسبی از بازیکنان و شرایط این تیم دارد و همین موضوع می‌تواند تا حدودی کمک‌حال قربانی باشد.

دیدار فولاد و پیکان در چارچوب مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر ساعت 20 در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها