کد خبر : 2024673 | 08 خرداد 1403 ساعت 16:47 | 43K بازدید | 33 دیدگاه

با دو گلی که به بایرن زدم

من خیلی از رئالی‌ها را به گریه انداختم!

خوسلو گفت که بعد از دبل برابر بایرن و رساندن رئال به فینال لیگ قهرمانان، محبوبیتش مضاعف شده و بسیاری را منقلب کرده است.

من خیلی از رئالی‌ها را به گریه انداختم!

به گزارش "ورزش سه"، خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله از اسپانیول جدا شد و به رئال مادرید پیوست تا به آرزویش که بازی دوباره در این تیم و با پیراهن این باشگاه بود رسیده باشد.

این بازیکن در طول این فصل و با توجه به این که رئال عملا مهاجم نوک تخصصی نداشت توانست عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد و تحسین بسیاری را برانگیخت اما اوج درخشش و محبوبیت او بین هواداران به خاطر دو گلی بود که در دیدار برابر بایرن مونیخ در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دقایق پایانی زد و باعث صعود تیمش به فینال شد.

2019963

خوسلو در مصاحبه با مارکا در مورد احساسش پس از درخشش برابر بایرن گفت: «خوشحالی محض، هیجان زده و باشکوه. آن مسابقه، فصل من در رئال را تغییر داد. هرگز این همه مردم من را در خیابان متوقف نکرده بودند تا از من تشکر کنند. احساس می‌کنم بسیاری از مردم را به گریه انداختم. خیلی خوشحالم.»

2019962

شمارش معکوس برای فینال لیگ قهرمانان: «بله، ما در رختکن خوب می‌دانیم که بازی بسیار پیچیده‌ای خواهد بود. من در تیمی حضور دارم که برخی بازیکنانش در شش فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده‌اند. مطمئنم که به خوبی از عهده فشار این بازی بر می‌آیم. همانطور که فینال نزدیک‌تر می‌شود، استرس هم بیشتر می‌شود، اما این بخشی از بازی است. دورتموند را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده‌ایم و من همیشه می‌گویم که فینال‌ها 50-50 هستند.»

دیدگاه‌ها