کد خبر : 2024662 | 08 خرداد 1403 ساعت 15:07 | 260.7K بازدید | 140 دیدگاه

کارلتو وقتش را تلف نکرد

وینیسیوس تسلیم امباپه: شاهکار آنچلوتی جواب داد

وینیسیوس با فداکاری بزرگ حاضر شد به یکی از ابهامات اصلی ترکیب رئال با حضور کیلیان امباپه پایان دهد.

وینیسیوس تسلیم امباپه: شاهکار آنچلوتی جواب داد

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس بال چپ را به امباپه می‌دهد. ستاره برزیلی حالا ترجیح می‌دهد کمی متمایل به داخل و به عنوان یک مهاجم مرکزی بازی کند تا اینگونه، وینگر چپ به کیلیان امباپه برسد.

وقتی از وینی سوال شد که از بازی در کدام پست راضی‌تر است، او پاسخ داد: «آنچلوتی من را متقاعد کرد و به من یاد داد که نزدیک‌تر به دروازه هم بازی کنم. حالا اگر او بخواهد دوباره در وینگر چپ بازی کنم، مخالفت خواهم کرد (می‌خندد).»

2017808

به این ترتیب کارلو آنچلوتی بار دیگر توانایی خود را در چینش مهره‌هایش در یک تیم پر از ستاره نشان داد. 

اگر در این فصل او توانست جدایی غیرمنتظره بنزما را با قرار دادن بلینگام به عنوان هافبک تهاجمی برای تقویت خط حمله جبران کند، زمان را برای آماده کردن وینیسیوس برای یادگیری در پست مهاجم مرکزی هم تلف نکرد و حالا همه چیز مهیاست که کیلیان امباپه به سمت چپ برود و وینگر چپ جدید رئال باشد.

2027449

با این کار، مربی ایتالیایی به دو هدف دست پیدا کرد: اینکه ستاره برزیلی در نهایت پذیرفت که شرایط سازگاری با پست‌های دیگر را دارد و از بازی خود تحت هر شرایطی لذت ببرد و اینکه آمدن امباپه را به عنوان مانع و مزاحمی برای خودش تعبیر نکند. 

در مورد درگیری بین این دو ستاره بر سر تصاحب آن پست، مطالب زیادی نوشته شده اما کارلتو به موقع آسیب شناسی کرد و قبل از اینکه امباپه به رئال ملحق شود، به این داستان پایان داد.

مربی رئال در مورد تکامل ستاره برزیلی توضیح داد و به عملکرد خوب کادرش برای سازگاری وینی با پست جدیدش اشاره کرد: «وینیسیوس استعداد زیادی دارد و به کیفیت عالی خودش، حرکات بدون توپ را هم اضافه کرده است. او این کار را حالا بهتر انجام می‌دهد و باعث شده به مهاجمی برجسته‌تر تبدیل شود. 

2027216

وینی پیشرفت زیادی داشته و به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. من بازی‌های وینیسیوس را قبل از ورودم به رئال در تلویزیون دیده بودم و او بازیکنی با استعداد فوق العاده به نظر می‌رسید. اما او به این استعداد چیزهای زیادی اضافه کرده است، حرکات بدون توپ بهتر و کارآیی مضاعف در مقابل دروازه. این کار را با یک تلاش و ممارست دیدنی انجام داده است. وینی شایسته هر تعریف و تمجیدی است که از او می‌شود.»

دیروز وقتی از وینی در مورد انتقال امباپه سوال شد او با خنده گفت: «در این مورد باید با رئیس صحبت کنید، درست است؟ او هر کسی را بخواهد جذب می‌کند. من همیشه می‌خواهم با بهترین فوتبالیست‌های جهان بازی کنم و کیلیان بدون شک یکی از آنهاست. فکر نمی‌کنم مشکلی برای بازی کنار هم داشته باشیم. این چالش بزرگی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها