کد خبر : 2024650 | 08 خرداد 1403 ساعت 13:58 | 70.4K بازدید | 70 دیدگاه

آغاز یک دوره جدید در بارسا

پایان انتظار: فلیک وارد بارسلونا شد! (عکس)

هانسی فلیک، مربی آلمانی، دقایقی قبل وارد شهر بارسلونای اسپانیا شد.

پایان انتظار: فلیک وارد بارسلونا شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا هفته گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که دیگر قصد ادامه همکاری با ژاوی در فصل آینده را ندارد و این مربی جوان در بازی این هفته برابر سویا برای آخرین بار روی نیمکت این تیم نشست.

مدیران این باشگاه در روزهای اخیر مذاکرات با فلیک را آغاز کرده بودند و او که علاقه زیادی به قبول هدایت این تیم داشت خیلی زود با آنها به توافق رسید و بلافاصله پس از انتشار خبر اخراج ژاوی بود که منابع اسپانیایی و آلمانی اعلام کردند که او قرار است در فصل آینده روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد.

2027436

فلیک در هتل مجستیک

پیش از این گفته شده بود که این سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان قرار است پس از فسخ قرارداد ژاوی به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید معرفی شود اما حالا تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که او دقایقی قبل وارد شهر بارسلونا شده است و یکی از خبرنگاران نزدیک به بارسا مدعی شده است که او فردا به عنوان سرمربی جدید معرفی خواهد شد.

2027432

فلیک در حال حاضر در هتل مجستیک اقامت دارد و منتظر است تا هرچه زودتر قراردادش را با باشگاه بارسلونا به امضا برساند تا بتواند به زودی کارش را در این تیم و با بازیکنان شروع کند. گفته شده است که او فعلا نشست خبری برگزار نخواهد کرد اما شاید تصمیم بارسا در این باره تغییر کند.

جزئیات توافق

توافق با فلیک هفته گذشته در نشستی که دکو در لندن با ایجنت او، پینی زاهاوی، داشت نهایی شد. دکو قبلاً با سرمربی آلمانی در مورد فراز و نشیب‌های پروژه جدید صحبت کرده بود و اتفاق نظر مطلق وجود داشت. در این جلسات توافق مالی هم نهایی شد که برای بارسا بسیار مطلوب بود.

2027174

فلیک یک قرارداد ثابت دو ساله با حقوق پایه کمتر از ژاوی هرناندز و با کادر مربیگری بسیار محدودتر را پذیرفته است. این فرمول شامل نرخ ثابت کمتر اما با پاداش‌هایی بالا در صورت دستیابی به عناوین است. تمایل فلیک برای مربیگری بارسا و اعتقاد او به کارآمد بودن این پروژه کلید دستیابی به این توافق بود.

فلیک می‌خواهد سریع‌تر با امکانات باشگاه بلوگرانا آشنا شود و همچنین تمام جزئیات اردوی پیش‌فصل تیم در ایالات متحده را مشخص کند. حضور او همچنین برای تصمیم‌گیری‌های نهایی در مورد بازار نقل و انتقالات، به‌خصوص در خروجی‌هایی که در هفته‌های آینده انجام خواهد شد، کلید خواهد بود. بارسا همچنین به فلیک قول ورود قدرتمندانه به بازار نقل و انتقالات را داده است.

بازیکنانی که او می‌خواهد

فلورین ویرتز و جمال موسیالا دو ستاره‌ای هستند که فلیک دوست دارد در بارسلونا داشته باشد، اما احتمالا از نظر مالی خرید آنها برای باشگاه مقرون به صرفه نخواهد بود. این دو بازیکنانی بزرگ هستند که در حال حاضر در دسترس باشگاه بارسلونا نیستند مگر اینکه بارسا بتواند از نظر فرپلی مالی جهشی غیرمنتظره داشته باشد.

دیدگاه‌ها