کد خبر : 2024642 | 08 خرداد 1403 ساعت 13:28 | 32K بازدید | 21 دیدگاه

آنچلوتی: امباپه بازیکن من نیست که حرف بزنم!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، همچنان حاضر نیست درباره کیلیان امباپه اظهارنظر کند.

آنچلوتی: امباپه بازیکن من نیست که حرف بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در فینال رقابت‌های جام حذفی فرانسه برای آخرین بار با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفت و موفق شد یک قهرمانی دیگر را هم با این تیم به دست آورد و حالا منتظر اعلام رسمی پیوستنش به رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان است.

بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی در چند ماه اخیر از توافق نهایی این ستاره فرانسوی با مدیران رئال خبر داده بودند اما پیش بینی می‌شود که اعلام رسمی از سوی این باشگاه پس از دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که دوازدهم خرداد برابر دورتموند برگزار خواهد شد انجام شود.

2021393

آنچلوتی در گفتگویی که با نشریه ایتالیایی ریپوبلیکا داشت در پاسخ به سوالی درباره امباپه اظهار داشت: «من فقط درباره بازیکنان خودم صحبت می‌کنم چون آنها خیلی خیلی خوب هستند. وینیسیوس هر روز در حال پیشرفت است و جود بلینگام هم فورا درک کرد که بودن در رئال مادرید چه معنایی دارد.»

به این ترتیب، این مربی ایتالیایی مانند چند هفته اخیر حاضر نشد هیچ صحبتی درباره امباپه تا پیش از رسمی شدن حضور او در فهرست بازیکنانش برای فصل آینده انجام دهد و باید همچنان منتظر اعلام این خبر از سوی باشگاه رئال مادرید باشیم.

دیدگاه‌ها