کد خبر : 2024640 | 08 خرداد 1403 ساعت 13:10 | 61.1K بازدید | 21 دیدگاه

ادعای ستاره رئال: کروس شماره ۸ را به من داد

فدریکو والورده، ستاره رئال مادرید، می‌گوید تونی کروس دوست دارد او شماره هشت را به تن کند.

ادعای ستاره رئال: کروس شماره ۸ را به من داد

به گزارش "ورزش سه"، والورده یکی از ستاره‌های بی چون و چرای رئال مادرید در چند  فصل اخیر و خصوصا تحت هدایت کارلو آنچلوتی بوده است. این مربی ایتالیایی خیلی زود توانست بهترین بازی ممکن را از این بازیکن بگیرد و او را به یکی از مهره‌های کلیدی تیمش در موفقیت‌های اخیر تبدیل کند.

این ستاره اهل اروگوئه حالا به بازیکنی با تجربه بالا در ترکیب رئال تبدیل شده و آماده است تا جای بازیکنان بزرگی که کم کم در حال جدایی از این تیم هستند را بگیرند. بخشی از گفتگوی جذابی که او اخیرا با روزنامه مارکا انجام داده است را در ادامه می‌خوانیم.

شماره هشت: این شماره را دوست دارم. ما در این باره حرف زده بودیم و من صحبتی هم با تونی کروس داشتم. شماره‌ها برای من مهم نیستند، مهم این است که او کسی است که دوست داشت من شماره هشت را به تن داشته باشم. من واقعا برای کاری که او انجام داده است ارزش بسیاری قائل هستم.

2027421

بایرن مونیخ: به نظرم بازی در آلمان خیلی سخت نبود و می‌توانستیم برنده شویم. اما همه می‌گفتند که بازی در برنابئو آسان است اما آنجا بود که ضربه خوردیم. من بیرون کشیده شدم اما به لطف خوسلو در فینال هستیم. من دو سال پیش در زمین بودم و این بار روی نیمکت حضور داشتم و بازگشت به بازی برایم از روی نیمکت هم زیبا بود.

جانشینی کروس: ما هرگز نخواهیم توانست جانشینی برای او پیدا کنیم و باید به شما بگویم که او کسی است که من بسیار تحسینش می‌کنم و دوست دارم بتوانیم حداقل ۱۰ درصد از کاری که او در رئال کرد را انجام دهم اما خیلی سخت است. هیچ بازیکنی در دنیا شبیه به او نیست. ما باید راه دیگری برای بازی پیدا کنیم و سعی می‌کنیم روزهای خوبی را در این باشگاه رقم بزنیم اما بدون او سخت است.

راموس: برای من هیچ کاپیتانی شبیه به سرخیو راموس نخواهد بود.

کاپیتانی: بله، مشخصا دوست دارم اگر ممکن باشد کاپیتان رئال باشم. 

دیدگاه‌ها