کد خبر : 2024636 | 08 خرداد 1403 ساعت 13:08 | 53.3K بازدید | 64 دیدگاه

ایده جالب سازندگان یک فیلم معروف هالیوودی

انگلیسی مسی خوب نبود، از پسران بد رانده شد!

سازندگان فیلم سینمایی پسران بد، با ایده جالب توجهی به سراغ لیونل مسی و جیمی باتلر، دو فوق ستاره فوتبال و بسکتبال شهر میامی رفتند.

انگلیسی مسی خوب نبود، از پسران بد رانده شد!

به گزارش "ورزش سه"، جیمی باتلر و لیونل مسی اخیرا در شبکه‌های اجتماعی در شرایط غیرعادی دیده شدند. این دو در آخرین تیزر تبلیغاتی فیلم سینمایی پسران بد با ویل اسمیت و مارتین لارنس حضور داشتند.  

این فیلم به طور رسمی در تاریخ 7 ژوئن اکران خواهد شد. عنوان دنباله آن "پسران بد: بران یا بمیر" خواهد بود. باتلر و مسی کمک کردند تا حال و هوای این فیلم که داستان آن در شهر میامی رقم می‌خورد، تغییر کند.

باتلر در چند سال گذشته یک سوپراستار با تیم بسکتبال میامی هیت بوده است. آمدن مسی تقریباً یک سال پیش اتفاق افتاد، بنابراین او نسبتاً تازه وارد شهر میامی شده، اما او بیش از یک دهه است که یک فوق ستاره جهانی در زمین فوتبال محسوب می شود.

چنین تبلیغاتی همیشه برای طرفداران ورزش عالی است. این به آنها فرصتی می دهد تا ورزشکاران مورد علاقه خود را در محیطی متفاوت ببینند و صادقانه تطبیق پذیری آنها را در خارج از سالن مسابقه یا زمین فوتبال نشان می دهد.

2027407

باتلر و مسی مطمئنا بازیگران خوبی نیستند، اما به نظر می‌رسید طرفداران، حضور آنها در کنار اسمیت و لارنس را دوست داشتند. تریلر این فیلم پس از شور و هیجان طرفداران در شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی پخش شد.

اما نکته جالب اینجاست که بسیاری از هواداران فوتبال، پس از پیوستن لیونل مسی به بازیگران هالیوودی یعنی ویل اسمیت و مارتین لارنس در تبلیغ فیلم «پسران بد»، برای اولین بار انگلیسی صحبت کردن او را تماشا کردند.

برنده هشت توپ طلا که تابستان گذشته قراردادی چند میلیون دلاری با تیم آمریکایی اینتر میامی امضا کرد، در طول سال‌های گذشته، در تعداد انگشت شماری از آگهی‌های بازرگانی ظاهر شده است. او در این تیزر تبلیغاتی فان و خنده دار، مقابل در خانه پسران بد ظاهر شده و ویل اسمیت و مارتین لارنس از دیدن فوق ستاره ذوق زده می‌شوند. اما زمانیکه پسران بد انگیسی صحبت کردن مسی را می‌شنوند، تصمیم می‌گیرند تا او را از مقابل خانه خود دور کرده که این برخورد آنها لحظات خنده داری را به وجود آورده است.

2027411

جذابیت جهانی مسی برای هر کسی روی کره زمین ثابت شده است، بنابراین حضور اخیر او در کنار ویل اسمیت و مارتین لارنس با واکنش‌های زیادی همراه بود. در اینجا نحوه واکنش طرفداران در شبکه‌های اجتماعی به این تبلیغ را می‌خوانیم:

یکی از کاربران گفت: "این اولین بار در زندگی‌ام است که می‌شنوم مسی انگلیسی صحبت می‌کند" و دیگری اظهار داشت: "این نوع صحبت کردن، بهترین چیزی است که او برای رفتن به ایالات متحده به دست می‌آورد."

سومی نوشت: "او در حال پخش یک تبلیغ هالیوودی است؟ کسی که می‌بینید (پسران بد) مالک شهر میامی است. آیا می‌دانی این چقدر مهم است؟ آنها برای تبلیغ فیلمشان نزد مسی آمدند! نزد یک بازیکن فوتبال! هالیوود! او یک قهرمان واقعی است."

2027412

نفر چهارم گفت: رفتن مسی به MLS ممکن است یکی از بهترین تصمیمات او باشد، در حالی که نفر پنجم اضافه کرد: "آنها باید همین حالا به مسی اسکار بدهند."

شاید این یکی از معدود دفعاتی باشد که مسی علناً انگلیسی صحبت می‌کند، اما جولیان گرسل، هم تیمی اینترمیامی، قبلاً همه آن را شنیده است. در واقع، مدافع کناری آلمانی زمانی که مهاجم سابق بارسلونا و پاری سن ژرمن در طول یک بازی با او به زبان انگلیسی روان صحبت کرد، شوکه شد.

2027413

گرسل در مورد آن لحظه در پادکست Player Manager خود گفت: «من و لئو از همان چند روز اول تا به حال این شوخی را بین خودمان داشته‌ایم. من از او پرسیدم که آیا انگلیسی صحبت می‌کند یا نه، نه واقعاً، اسپانیایی شما احتمالا بهتر از انگلیسی من است. و او نزد من آمد و به زبان انگلیسی با من صحبت کرد.»

2027414

دیدگاه‌ها