کد خبر : 2024635 | 08 خرداد 1403 ساعت 12:59 | 33.6K بازدید | 29 دیدگاه

ستاره فرانسوی بارسلونا در فهرست فروش

بارسلونا قصد دارد ژول کنده، ستاره فرانسوی، را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند.

ستاره فرانسوی بارسلونا در فهرست فروش

به گزارش "ورزش سه"، کنده در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۲ به بارسلونا پیوست و از آن زمان تا به حال به یکی از ارکان اصلی خط دفاعی این تیم تبدیل شده و عملکرد بسیار درخشانی را در ترکیب بارسا و تحت هدایت ژاوی به نمایش گذاشته است.

با این حال، به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه قصد دارند که در پنجره تابستانی پیش رو تغییرات بسیار زیادی را در ترکیب این تیم و در فهرست بازیکنان ایجاد کنند و یکی از گزینه‌هایی که احتمال دارد بارسلونا را در ماه‌های آینده ترک کند همین بازیکن است که نامش در فهرست فروش به چشم می‌خورد.

1983978

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که عملکرد کنده در طول این فصل که روزهای پر و فراز و نشیبی را برای بارسا به همراه داشت نتوانسته است مدیران دپارتمان ورزشی این باشگاه را برای حفظ او در فصل آینده متقاعد کند و آنها قصد دارند پیشنهادهایی که برای او دریافت می‌کنند را به صورت دقیق بررسی کنند.

این روزنامه اسپانیایی تاکید کرده است که چند باشگاه لیگ برتری علاقه زیادی به جذب این ستاره فرانسوی دارند و این احتمال وجود دارد که او فصل آینده در لیگ انگلیس حضور پیدا کند و تجربه جدیدی در دوران فوتبالش به دست آورد.

دیدگاه‌ها