کد خبر : 2024617 | 08 خرداد 1403 ساعت 11:57 | 34.6K بازدید | 76 دیدگاه

طعنه سنگین گوتی

خیال بارسا راحت، با فلیک دیگر 8 گل نمی‌خورند!

گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، هانسی فلیک را گزینه‌ای خوب برای بارسا عنوان کرد و در این میان طعنه‌ای هم به آبی و اناری‌ها زد.

خیال بارسا راحت، با فلیک دیگر 8 گل نمی‌خورند!

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک با بارسلونا به توافق نهایی رسیده و قرار است امروز و فردا رسما به عنوان مربی جدید آبی و اناری‌ها معرفی شود. بعد از برکناری ژاوی همه منتظر توافق او با باشگاه بر سر دریافت غرامت هستند و سپس مسیر برای اعلام فلیک به عنوان جانشین او هموار خواهد شد. 

2027386

فلیک بدون شک کار ساده‌ای در بارسا نخواهد داشت و باید فصل بعد حداقل یک جام کسب کند. شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو از گوتی در مورد فلیک سوال شد، او هم از این مربی تعریف کرد و هم کنایه‌ای به بارسلونا زد: «در درجه اول بارسا می‌تواند خیالش راحت باشد که با فلیک روی نیمکت دیگر هشت گل دریافت نخواهد کرد (اشاره به شکست 8-2 بارسا از بایرن در سال 2020 با فلیک روی نیمکت تیم آلمانی). سپس باید بگویم که بله، فلیک مربی بسیار خوبی است و در این شرایط گزینه‌ای خوب برای بارسا اما باید برای او شرایط نیز فراهم شود.»

1582343

گوتی ادامه داد: «همه چیز در دست مربی نیست و باید ابزار لازم نیز در اختیار فلیک گذاشته شود. بارسا بازیکنان جوان خوبی دارد ولی باید دید تیم چگونه در تابستان تقویت خواهد شد.»

دیدگاه‌ها